شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ 14:30
تنکابن آماده میزبانی باشکوه جام تختی است
رئیس هئیت کشتی تنکابن از آمادگی این شهرستان برای میزبانی باشکوه رقابت های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی خبر داد.

سهراب لاریجانی رئیس هئیت کشتی تنکابن در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: در حالی شهرستان تنکابن 19 و 20 خردادماه میزبان رقابت های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی است که این روزها آخرین اقدامات برای یک میزبانی باشکوه در حال انجام است و پس از مشخص شدن وضعیت اسکان، نصب تجهیزات مورد نظر در سالن برگزاری مسابقات هم آغاز شده تا مسابقات در سطح بالا میزبانی شود.

لاریجانی با اشاره به اینکه مسابقات در خانه کشتی شهدای ورزشکار تنکابن برگزار می شود، اظهار داشت: با پیشنهاد حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازنداران و هماهنگی و همفکری که با مسئولان شهرستان صورت گرفت، تنکابن پس از 24 سال دوباره به عنوان میزبان جام تختی انتخاب شد.

رئیس هیئت کشتی تنکابن با بیان اینکه آخرین میزبانی تنکابن در جام تختی به سال 1377 بر می گردد، خاطر نشان کرد: برگزاری 5 دوره جام بین المللی شهید شیرودی که تا سال 92 به میزبانی تنکابن برگزار می شد، از دیگر رقابت‌هایی است که در شهرستان میزبانی کرده‌ایم و با توجه به این تجربه‌ها در تلاش هستیم جام تختی را به بهترین شکل ممکن میزبانی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حمایت مسئولان تنکابن، تصریح کرد: همه مسئولان شهرستان از نماینده و فرماندار گرفته تا روسای سایر ادارات پای کار آمده‌اند و در جلسات مختلفی که تاکنون برگزار شده است، همراهمی و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های مختلف برای میزبانی مسابقات به وجود آمده است.

لاریجانی در پایان با اشاره به تاثیر میزبانی جام تختی در رشد کشتی تنکابن، تاکید کرد: در حال حاضر تنکابن چندین ملی‌پوش در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان دارد و با میزبانی جام تختی و حضور قهرمانان و مدال آوران مختلف در شهرستان، قطعا انگیزه کشتی گیران تنکابنی بالاتر می شود تا در آینده شاهد حضور ملی پوشان بیشتری از تنکابن در رده‌های مختلف تیم‌های ملی باشیم.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون