پس از کسب دو عنوان قهرمانی در رقابت های کشتی آلیش قهرمانی آسیا – قرقیزستان

چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ 11:15
اعضای تیم ملی کشتی آلیش بانوان به کشور بازگشتند
تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان پس از کسب دو عنوان قهرمانی در رقابت های آلیش آزاد و کلاسیک آسیا بامداد امروز (چهارشنبه) به کشور بازگشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی کلاسیک و آزاد آلیش قهرمانی آسیا طی روزهای 31 اردیبهشت تا 2 خرداد ماه در شهر اوش قرقیزستان برگزار شد.

بانوان آلیش کار کشورمان در مسابقات آلیش کلاسیک با کسب یک مدال طلا، 4 نقره و یک برنز و در مسابقات آلیش آزاد با 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافتند.


نمایندگان کشورمان پس از کسب 2 عنوان قهرمانی آسیا و همچنین عنوان سومی تیم به تیم ساعت 3:00 بامداد امروز (چهارشنبه) 4 خردادماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال خانم زکی زاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی بانوان وزارت ورزش و جوانان خانم دکتر صادقی مشاور خانم دکتر کاظمی پور معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، خانم شهریان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کشتی، عسکری محمدیان رئیس هیئت کشتی استان مازندران و اصغر قیطاسی سرپرست اردوهای تیم های ملی کشتی قرار گرفتند.

تیم مردان کشورمان نیز که در این مسابقات صاحب یک مدال نقره و 3 مدال برنز در دو بخش کلاسیک و آزاد و همچنین در مسابقات تیم به تیم نیز به مقام سوم رسیده بود به کشور بازگشت.

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون