جلسه کمیسیون داوران کشتی های سبک های المپیکی برگزار شد

دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ 13:42
تصمیم گیری در مورد کلاس های بین المللی
جلسه شورای کمسیون داوران کشتی های سبک های المپیکی 17 فروردین ماه و به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این جلسه با حضور محمد مصلایی پور رئیس، جواد واحدی دبیر، مهدی بشیرزاده، مزدک گیتی، رضا علی اصغری، محمد رحیم پور، کامران سلطانی زاده، مسعود امجدی اعضای کمیسیون و نیما صادقی مسئول آموزش این کمیسون برگزار شد.

مصوبات این جلسه به شرح زیر است:

1- با توجه به اینکه علاوه بر داورانی که در امتحان سال گذشته شرکت نموده بودند و مقرر گردیده شده بود که به مسابقات تایپ بر اساس رتبه بندی در آن آزمون شرکت نمایند، ظرفیت هایی برای شرکت در کلاس های تایپ باقی مانده بود، جهت به حد نصاب رساندن و اعزام داوران، مقرر گردید آزمونی جهت کلیه تایپ های بین المللی با توجه به حدنصاب نمره و حدنصاب سن برگزار گردد.

2- تعین تکلیف داوران ملی جهت ورود به استاژ بین المللی:

- در خصوص مورد اول با توجه به رأی اکثریت اعضا مقرر شد یک آزمون از تمامی داوران متقاضی تایپ برگزار گردد که حد نصاب نمره برای داوران متقاضی شرکت در تایب 2 (3 به 2) 60 نمره، داوران متقاضی تایپ 3 (2 به 1) 70 نمره و برای داوران متقاضی تایپ 4 (1 به S1) 80 نمره در نظر گرفته شود.

- موارد آزمون فوق شامل امتحان قوانین و مقررات به صورت فارسی و انگلیسی و همچنین امتحان ویدیو در نظر گرفته شد.

- همچنین مقرر گردید در جلسه ای که با حضور ریاست کمیسیون داوران، ریاست انستیتو و مدرسین کمیسیون داوران و مسئول آموزش کمیسیون داوران برگزار خواهد شد، در مورد نحوه طراحی سئوالات این امتحان و شیوه برگزاری آن تصمیم گیری شود.

زمان آزمون بلافاضله بعد از ماه مبارک رمضان می باشد و مکان آن متعاقبا العام خواهد شد.

همچنین حداکثر سن برای شرکت در آزمون ورودی برای کلاس های ارتقاء حداکثر 50 سال در نظر گرفته شد.

- در مورد داوران ملی پس از بحث و بررسی و همچنین با توجه به سیاست های فدراسیون نظر به کم شدن تعداد داوران بین المللی، مقرر گردید که در سال 1401 هیچگونه اعزامی جهت استاژ انجام نگیرد و از طریق آزمون های عملی و تئوری که در طول سال صورت می گیرد، نفرات برگزیده انتخاب و در سال 1402 اعزام خواهند شد.



برچسب ها :