طالب نعمت پور:

دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ 11:28
شاهد کشتی های خوبی در جام تختی بودم
شایسته ها به اردوی تیم ملی دعوت می شوند

طالب نعمت پور گفت: شاهد کشتی های خوبی در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بودم.

طالب نعمت پور دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان و عضو کمیته فنی چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد این مسابقات گفت: در کل شاهد کشتی های خوبی در جام تختی بودیم هرچند که کشتی های روز دوم و سوم از کشتی های روز اول کمی بهتر بود.

وی ادامه داد: تمامی داشته های ما به جزء 7 مدال آور معاف شده در این مسابقات بودند که در برخی از اوزان کشتی گیران با تجربه و در برخی اوزان نیز کشتی گیران جوان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

نعمت پور تصریح کرد: چشمه ی کشتی فرنگی کشور همیشه در حال جوشش است و کسب مدال طلای جام تختی توسط جوانانی مانند علی نوربخش، ایمان محمدی و دانیال سهرابی نوید روزهای خوبی را برای کشتی کشور می دهد، ضمن اینکه شاهد موفقیت کشتی گیران مانند عارف حبیب الهی بودیم که توانست در وزن 77 کیلوگرم خط و نشانی برای سایر حریفان خود بکشد.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان اظهار داشت: تمامی داشته های ما در کشتی فرنگی در این رقابت ها حضور داشتند و کادر فنی به تمامی نفرات چه از تیم جوانان، تیم امیدها، تیم نیروهای مسلح و کشتی گیران صاحب سهمیه این فرصت را داد تا در یک رقابت سطح بالا خود را به تیم ملی معرفی کنند.

نعمت پور ادامه داد: جام تختی نشان داد که روند اجرای چرخه انتخابی تیم ملی به درستی انجام شده و کشتی گیرانی که شایسته پوشیدن دوبنده تیم ملی بودند در این مسابقات با شکست تمامی رقبای خود، صلاحیتشان را به کادر فنی ثابت کردند.

وی تصریح کرد: البته کار در اینجا تمام نشده است و قطعا حضور این کشتی گیران به همراه کشتی گیران مدال آور در اردوهای تیم ملی و اعزام به تورنمنت های مختلف بین المللی و محک آن ها با کشتی گیران خارجی در نهایت باعث خواهد شد تا کادر فنی شناخت لازم را نسبت به نفرات خود پیدا کنند و براساس آن تصمیمات خود برای انتخاب نفرات به جهت اعزام به رقابت های بازی های آسیایی چین و جهانی صربستان بگیرند.

نعمت پور در پایان با تقدیر از عملکرد فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون با اجرای قانونمند چرخه ی انتخابی تیم ملی انگیزه را دوباره به کشتی گیران باز گردانده است و کشتی گیری که بتواند خود را در مسابقات داخلی و خارجی به کادر فنی ثابت کند، شایسته پوشیدن دوبنده ی تیم ملی خواهد بود.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد