یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ 11:24
سطح کیفی مسابقات خیلی خوب بود
به لحاظ شرایط کرونا کمی افت فنی داشتیم
مجید ترکان گفت: سطح کیفی مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور علیرغم، شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و تأثیرات آن بر تمرینات کشتی گیران، خیلی خوب بود.

مجید ترکان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: ابتدا باید بگویم که میزبانی مسابقات خیلی خوب بود. مسئولان هیئت کشتی آذربایجان غربی در این مدت زمان کوتاهی که زمان داشتند و دلیل آن جا به جایی میزبانی از مشهد به ارومیه بود، خیلی تلاش کردند تا مسابقات را به نحو احسن برگزار شود.
وی در خصوص سطح کیفی مسابقات گفت: سطح کیفی مسابقات خیلی خوب بود. چون وضعیت کرونایی را در سال های گذشته داشتیم تاثیر مشهودی روی کشتی گیران داشت اما آنها سعی کردند با بهترین وضعیت بدنی به مسابقات بیایند مربیان سازنده هم زحمات خود را کشیده بودند و توانسته بودند این کشتی گیران را که سرمایه های ملی ما هستند را به مسابقات برسانند.
ترکان در خصوص سطح فنی مسابقات اضافه کرد: به سهم خودم انتظار جسارت بیشتری از این نوجوانان را داشتم البته به دلیل شرایط کرونایی حق داشتند که از لحاظ فنی مقداری ضعیف باشند. باید بیشتر کار کنیم چون کشتی ایران را به واسطه ی اجرای فنون زیبا می شناسند نه بدنسازی مناسب و ما نیز باید به سمت این مهم حرکت کنیم.
ترکان در پایان گفت: در این مسابقات نفرات واقعی را انتخاب کردیم حتی بین نفرات سوم مشترک دوباره مسابقه برگزار کردیم. امروز با مدیر تیم های ملی نشست داشتیم و طی 10 روز آینده اولین اردوی  آماده سازی خود را آغاز خواهیم کرد و نفرات اول تا سوم حتما به این اردو دعوت می شوند، ضمن اینکه تعدادی از کشتی گیران مستعد را هم شناسایی کرده ایم که به اردو دعوت خواهند شد.


برچسب ها :