اسماعیل کیومرثی: آماده هرگونه همکاری با فدراسیون کشتی هستیم

یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ 10:47
تمام تلاش خود را برای میزبانی مناسب مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور انجام دادیم
رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان غربی گفت: آماده هستیم تا هر زمان که فدراسیون صلاح دانست هرگونه همکاری را داشته باشیم.

اسماعیل کیومرثی رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد میزبانی رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور که طی روزهای 28 تا 30 بهمن ماه در سال 6 هزار نفری الغدیر شهر ارومیه برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه پیش از این قرار بود این مسابقات به همراه رقابت های فرنگی به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار شود، اما به دلیل مخالفت استاندار به دلیل شرایط کرونایی لغو شد، با نظر فدراسیون کشتی میزبان مسابقات کشتی آزاد شدیم.
وی ادامه داد: به دلیل کمبود زمان شرایط سختی را برای آماده سازی شرایط و برگزاری این مسابقات داشتیم اما به لطف خداوند متعال توانستیم در شش روز آماده ی میزبانی از این رقابت ها شویم و در این شرایط شیوع کرونا توانستیم کمک حال فدراسیون و کشتی کشور در اجرای برنامه هایش باشیم.
وی افزود: سطح برگزاری مسابقات بسیار بالا بود و به اذعان اکثر سرپرستان تیم های مختلف حاضر این رقابت ها بی سابقه برگزار شد. البته باید از معاونت فرمانداری ارومیه هم که اجازه برگزاری مسابقات را با توجه به شرایط قرمز کرونایی دادند، تشکر کنم.
کیومرثی گفت: 450 کشتی گیر در سه روز در بهترین امکانات این مسابقات را برگزار کرند. ما برای اینکه شرایط کرونایی مشکلاتی را برای ورزشکاران ایجاد نکند برای هر کدام از استان ها یک آپارتمان در نظر گرفته بودیم تا با سایر استانها در  تماس نباشند. سطح کیفی هم به خاطر حضور قهرمانان آسیا بسیار بالا بود.

رئیس هئیت کشتی آذربایجان غربی گفت: فکر می کنم تا جایی که در توانمان بود سعی کردیم بهترین اتفاقات را در این مسابقات رقم بزنیم و شرایط را بوجود آوردیم که ورزشکاران بدون حتی یک درگیری و یا اعتراض مسابقات را ترک کنند.
کیومرثی در پایان گفت: آماده ایم که هرگونه همکاری را با فدراسیون کشتی داشته باشیم و هر زمان که رئیس فدراسیون کشتی صلاح بداند، به یاری فدراسیون خواهیم آمد و توانایی برگزاری هرگونه مسابقاتی را در ارومیه داریم.


برچسب ها :