اظهارات قهرمانان کشتی در عیادت از جانبازان 8 سال دفاع مقدس

دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ 10:01
محمد بنا: وقتی پرچم ایران برافراشته می شود به لحظه خوشحالی این عزیزان فکر می کنم
حسن یزدانی: خدمت قهرمانان واقعی کشورمان رسیدیم
زارع: امروز اتفاق زیبایی برای ما افتاد
رئیس فدارسیون کشتی، کادر فنی و قهرمانان کشتی آزاد به همراه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دیروز و همزمان با ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مهمان جانبازان ضایعه نخاعی 8 سال دفاع مقدس بعنوان قهرمانان واقعی و اسوه صبر و استقامت بودند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جمعی از قهرمانان و مربیان تیم ملی کشتی آزاد را در مورد این دیدار اظهار نظرهایی داشتند که در زیر آمده است:

محمد بنا:
حضور ما در اینجا محبتی بود که آقای دبیر برای ما داشتند تا برای زیارت از این عزیزان بیاییم و طبیعتا ما در این سالها خیلی از عزیزانمان را به عنوان شهید از دست داده ایم و خیلی از عزیزانمان را به عنوان جانباز در کنارمان داریم. این موهبت خداوند است که آن ها درکنار ما هستند و بدنشان چشم ما را باز کرده است که بدانیم چه عزیزانی را در کنارمان داریم. وقتی پرچم کشورمان برافراشته می شود به لحظه لحظه خوشحالی این عزیزان فکر می کنم.

حسن یزدانی :
فدراسیون برنامه ی خوبی را تدارک دید تا همه اعضای تیم ملی خدمت قهرمانان واقعی کشورمان برسیم. عزیزانی که در آسایشگاه ثارالله حضور داشتند، از جان و سلامتی خود گذشتن برای خاک و ناموس کشورمان و به دلیل از خودگذشتگی که کردند ما هم وظیفه داشتیم خدمتشان برویم و خسته نباشید و عرض ادب نسبت به این عزیزان داشته باشیم.

امیر حسین زارع:
امروز اتفاق بسیار بسیار قشنگی افتاد. واقعا من امروز به شخصه پی بردم که پهلوانان و قهرمانان واقعی این مرز و بوم شهدا و این جانبازان هستند که با عشق و اشتیاق که در وجودشان بود با جانشان که مهمترین چیز است برای این مرز و بوم تلاش کردند و امیدواریم که روح شهدا شاد باشد و تن این عزیزان سلامت، انشاء اله که با دعای خیر این عزیزان و عنایت خداوند متعال ما هم بتوانیم در مسیر این عزیزان دل مردم را شاد کنیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا نگه داریم .
وی افزود : جانبازان عزیز با اینکه درد و رنج را به جان خریده اند اما پیگیر ورزش کشورمان هستند، اللخصوص که به کشتی بعنوان ورزش پهلوانی، ملی و اول مملکت ما است اهمیت خاص می دادند. آرزوی سلامتی و تندرستی برای این عزیزان دارم و آرزو دارم هر جا هستند دلشان شاد باشد و دعای خیرشان بدرقه راه ما باشد.


عرفان الهی :
خدمت جانبازان عزیز آمدیم و وظیفه ما بود که به اینجا بیاییم و انشالله که برای ما دعا کنند تا در مسابقات جهانی و المپیک، پرچم کشورمان را بالا ببریم و دل مردم را شاد کنیم. واقعا فکر می کنم که هرکسی این کار را نمی کند  که سلامتی و جوانیش را برای کشور بگذارند، خیلی سخت است، امروز من صحنه هایی دیدم که ناراحت شدم. واقعا از آنها بسیار ممنون هستم و امیدوارم با دعای آنها موفق باشیم و توفیق داشته باشیم که بیشتر در خدمت این عزیزان باشیم.

مجتبی گلیج :
سعادت این را داشتیم که در خدمت جانبازان 8 سال دفاع مقدس باشیم. خیلی خوشحالیم که خدمت این عزیزان رسیدیم و با یک شاخه گل که چیز ناچیزی در قبال آنها است تقدیری از زحماتشان داشته باشیم. انشالله با دعای آنها در مسابقات آتی پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز در بیاوریم .
وی افزود: خود این عزیزان ورزشکار بوده اند و اکثرشان ورزش باستانی را انجام داده اند و کشتی در بینشان محبوب است و خوشحال شدیم که قهرمانا ن ملی را می شناختند و ما قوت قلب گرفتیم از این دیدار تا مسیر را بهتر طی کنیم.

میرعمادیان مربی تیم ملی:
خدمت جانبازانی آمدیم که جوانیشان و جانشان را در خدمت و حراست از این مرز و بوم گذاشتند. وقتی چهره هایشان را نگاه می کنیم یاد این موضوع می افتیم که این عزیزان با جان و دل آمدند و نگذاشتند ذره ای از خاک این وطن به دست دشمن بیافتد. باید از آنها سپاسگذار باشیم. برای من جالب بود که هم بچه ها را به اسم می شناختند و کشتی ها را دنبال می کردند و حتی فنونی که اجرا می کردند  را تک به تک به بچه ها می گفتند. حتی یکی از این جانبازان به حسن یزدانی گفت که با حریف آمریکاییت باید این فن را اجرا می کردی. این دید وسیع این عزیزان برای من جالب بود.

کامران قاسم پور:
به عیادت جانبازان آسایشگاه ثارالله آمدیم اتفاق بسیار خوبی بود از نزدیک این عزیزان را دیدیم و جویای حالشان شدیم. قهرمانان واقعی این عزیزان هستند که آنقدر جرات داشتند که توانستند در جنگ جلوی دشمن بایستند برای انیکه ما بتوانیم با آسایش زندگی کنیم که این موضوع باعث افتخار است.



برچسب ها :