عیادت قهرمانان کشتی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس

دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ 09:36
علیرضا دبیر: یادمان نرود که مدیون چه کسانی هستیم
رئیس فدارسیون کشتی، کادر فنی و قهرمانان کشتی آزاد به همراه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دیروز و همزمان با ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مهمان جانبازان ضایعه نخاعی 8 سال دفاع مقدس بعنوان قهرمانان واقعی و اسوه صبر و استقامت بودند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در این دیدار گفت: توفیق و روزی ما بود که امروز در خدمت جانبازان عزیز در آسایشگاه ثارالله باشیم و یادمان نرود که مدیون چه کسانی هستیم و این عزیزان چه دلاوری ها، قهرمانی و پهلوانی هایی برای این آب و خاک کردند.
وی ادامه داد: امروز اینجا هستیم تا به ما یادرآوری بشود و در غفلت فرو نرویم، چرا که با مرور زمان انسان خیلی چیزها را از یاد می برد و اگر گذشته ها یادمان نرود، برای آینده بهتر تصمیم خواهیم گرفت.
رئیس فدارسیون کشتی گفت: این عزیزان اول برای خدا رفتند بعد برای اسلام و مملکتمان، بچه های ما هم که به اینجا آمدند اول برای خدا آمدند چون اگر کار برای خدا نباشد ماندگاری ندارد.
دبیر تصریح کرد: فکر می کنم اول اینکه حال بچه های ما خوب می شود، چون من روحیه کشتی گیران را می شناسم، به خاطر اینکه خودم این فضاها را طی 30 سال گذشته طی کردم و برای من که اینگونه بوده، چراکه قبل از مسابقه یادشان می آید که چه کسانی منتظرشان هستند و خوشحال می شوند.
وی ادامه داد: وقتی این پرچم سه رنگ بالا می رود، خیلی ها لذت می برند و بهتر است که یاد بگیریم اگر می خواهیم کاری انجام بدهیم اول برای خدا باشد.
دبیر در پایان گفت: در این مراسم چند حرکت قشنگ وجود داشت؛ یکی این دوستان ورزشکار زورخانه ای که اینجا بودند که اخلاص و تقوا و دیانت را نشان دادند، که ورزشکار باستانی باید چه تیپی داشته باشد و حتی کسانی که برای تماشا می آیند چطور باید باشند و نشان دادند که ورزش برای جانبازان هم بسیار لازم است و بچه های ما هم چقدر روحیه شان خوب بود. از بنیادشهید که این دیدار را فراهم تشکر می کنم.




برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون