احسان امینی:

پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ 17:05
تمرینات متنوعی را برای 6 مدال آور خود در نظرگرفته ایم
امکانات کمپ تیم های ملی از هر نظر کامل است
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: دومین اردوی تیم ملی کشتی پس از رقابت های جهانی، ویژه مدال آوران این رقابت ها که معاف از رقابت های قهرمانی کشورند است.

احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد دومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در این مرحله با توجه به اینکه سایر کشتی گیران می بایست در رقابت های قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه ی انتخابی تیم ملی شرکت می کردند، از 6 مدال آور رقابت های جهانی نروژ که از این مسابقات معاف بودند دعوت کردیم.

وی ادامه داد: ما در این اردو تمرینات متنوعی را برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم که در روز اول اردو نفرات بازی والیبال انجام دادند و روز چهارشنبه صبح تمرین هوازی و عصر نیز مرور فن در دستور کار ما بود.

دارنده مدال طلای آسیا تصریح کرد: با توجه به برنامه کادر فنی برای حضور در رقابت های تیم به تیم در آمریکا، کادر فنی باید برنامه ریزی لازم را برای حضور در این مسابقات داشته باشد و به همین جهت حفظ آمادگی و ارتقاء ملی پوشان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

امینی اظهار داشت: این اردوی ما تا زمان اعزام نفرات برای کسب ویزا تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت و مرحله بعدی اردوی پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور (گرگان) و دعوت از نفرات برتر با حضور مدال آوران و نفرات برتر این مسابقات آغاز و برنامه های اصلی کادر فنی برای مسابقات پیش رو شروع خواهد شد.

عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: بعنوان کشتی گیر در سال های قبل تمرینات خود را در خانه ی کشتی انجام می دادم اما نکته ای که ما و کشتی گیران را برای انجام تمرینات دلگرم می کند، امکانات بالا و کامل کمپ تیم های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی است، که جا دارد از تلاش های فدراسیون به جهت آماده سازی چنین فضای تمرینی که از هر نظر کامل است قدردانی کنم.


برچسب ها :