در جلسه مدیران فدراسیون کشتی مطرح شد: (همراه با گزارش تصویری)

سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ 15:07
دبیر: مربیان از درجه ی اهمیت بالایی برخوردارند
سخنگوی فدراسیون، پاسخگوی رسانه ها باشد
جلسه ی مدیران فدراسیون کشتی، صبح امروز با حضور علیرضا دبیر رئیس و مدیران فدراسیون کشتی در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی ابتدا در این جلسه از زحمات غلام عباس اکبرنژاد مسئول حراست فدراسیون تقدیر کرد و گفت: آقای اکبرنژاد واقعا برادرانه در خدمت کشتی هستند و فردی اخلاق مدار و دلسوز است و مدیریت ایشان در رفع و رجوع امور کدخدا منشانه و دستگیرانه است و کشتی گیران نیز با ایشان احساس راحتی می کنند.

وی در ادامه با توجه به اهمیت بحث مربیان کشتی، خطاب به ناصر نوربخش سرپرست انستیتو کشتی گفت: اگر خروجی کار انستیتو که همان آموزش صحیح و برگزاری کلاس های مربیگری در استان ها است به خوبی انجام شود، کشتی ما رو به جلو حرکت خواهد کرد.

دبیر تأکید کرد: تمامی کمیته ها و واحدهای فدراسیون موظف هستند که به یاری انستیتو کشتی بیایند، چراکه کار کشتی کشور وقتی درست می چرخد که انستیتو کشتی ما به معنای واقعی کلمه کار خود را درست انجام دهد.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه در فدراسیون فرد محور نباشید تصریح کرد: کار باید جمعی انجام شود تا پیش برود و مطمئن باشید با نبود یک یا چند فرد، کار کشتی نمی خوابد و قطعا نیروهای قوی در کشتی هستند که کار را پیش ببرند.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم که کار باید برای رضای خدا باشد و تمام هدفم کسب رضای خدا است.

دبیر با تأکید بر اینکه تمامی واحدها و کمیته های فدراسیون موظف هستند تا اطلاعات کامل خود را در اختیار محمدابراهیم امامی قرار دهند اظهار داشت: آقای امامی سخنگوی فدراسیون هستند و باید در لحظه در جریان تمامی مسائل فدراسیون باشند و ایشان مسئولیت پاسخگویی رسانه ها را دارند.

وی با تقدیر از عملکرد علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان، گفت: بعد از چند سال تیم اعزامی ما به مسابقات پیشکسوتان بدون هیچ حاشیه ای به کار خود پایان داد و این نشان از عملکرد خوب کمیته پیشکسوتان دارد.

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به مصلایی رئیس کمیسیون داوران بیان داشت: برای داوران باید فیلترهای سخت تری گذاشته شود و داوران ما ارتقاء پیدا کنند، ضمن اینکه داوری کشور نیاز به یک بازنگری دارد و تعداد داوران باید متناسب با نیاز فدراسیون و کشتی کشور باشد.

دبیر همچنین عملکرد واحد مالی فدراسیون را خوب توصیف کرد و گفت: خدا را شکر ما در بخش مالی کارهایمان به خوبی پیش می رود.
وی خطاب به ملک محمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون گفت: اردوهای ما آغاز شده اند، اما برای من چند چیز بسیار مهم است و از آن نمی گذرم و انتظار دارم که شما این مسائل را به صورت کامل پیگیری کنید.
دبیر تصریح کرد: رعایت مسائل بهداشتی و مراقبت های لازم از کشتی گیران، انتخاب فیزیوتراپ و ماساژورهای حرفه ای، کارکشته و بدون حاشیه و پزشک حاضر در اردو از اهم مسائل است، ضمن اینکه ما تمام تلاش خود را برای در اختیار قراردادن امکانات لازم انجام داده ایم و دستگاه های فیزیوتراپی جدید نیز خریداری شده است.

رئیس فدراسیون کشتی با تأکید بر نظم و انضباط اردویی گفت: اردوهای ما باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود و تحقق این امر بدون رعایت نظم و انضباط فردی و تیمی میسر نخواهد شد.

وی با تشکر از ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: کارهای اداری به صورت مطلوبی پیش می رود و از همه ی واحد ها و کمیته می خواهم که با آقای مهربان هماهنگ باشند، چون ایشان در تمامی مسائل با من هماهنگ است.

دبیر با تبریک نتیجه بدست آمده توسط بانوان آلیش کار در تورنمنت قزاقستان گفت: بخش بانوان فدراسیون و خانم درخشانی نایب رئیس امور بانوان، عملکرد خوبی داشته اند و امیدوارم که این روند پیشرفت ادامه دار باشد.

وی با اشاره به حضور فاطمه زرین ماه در کمیته حقوقی و انضباطی فدراسیون کشتی گفت: با حضور ایشان کارها بهتر پیگیری می شود و برای حل و فصل پرونده هایی که از فدراسیون های قبل مانده وقت بیشتری گذاشته می شود، ما هنوز درگیر مسائل حقوقی فدراسیون های پیشین هستیم و امیدوارم که با پیگیری های این کمیته، بزودی شاهد این باشیم که فدراسیون در بخش حقوقی دیگر پرونده ی بازی نداشته باشد.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: تا روزی که برای خدا کار کنیم، به کشتی کمک می شود و قطعا به بی پولی نخواهیم خورد همانطور که در دو سال و نیم گذشته اینگونه بوده و همه این ها از فضل و عنایت پروردگار متعال بوده است.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی