ملک محمد بویری:

پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ 10:12
از حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی خرسندیم
تحولات کشتی در دو سال گذشته بی نظیر بوده است
ملک محمد بویری گفت: با وجود اینکه به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم اما از حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی خرسندیم.

ملک محمد بویری سرمربی تیم سینا صنعت ایذه و یکی از مربیان سازنده کشتی فرنگی کشور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: باشگاه سینا صنعت ایذه افتخار این را دارد که به پرورش نوجوانان و جوانان در رشته کشتی بپردازد و هدف اصلی ما کمک به کشتی کشور است.

وی ادامه داد: ما هر ساله در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور می یابیم و جزء تیم های برتر هستیم، امسال نیز به دنبال قهرمانی بودیم اما با توجه به شرایط اقتصادی، تیم خود را در شرایطی بستیم که دستمان برای جذب کشتی گیران مطرح بسته بود.

بویری تصریح کرد: با این حال تمام کشتی گیران ما غیرت کردند و به فینال این رقابت ها راه یافتند اما از اینکه در فینال کشتی را به تیم آمل واگذار کردیم ناراحت نیستم چراکه بضاعت تیم ما همین بود و کسب نتیجه نایب قهرمانی نیز چیزی از ارزش های ما کم نمی کند.

وی افزود: تفکر مدیریت باشگاه سیناصنعت ایذه کمک به کشتی کشتی کشور و فدراسیون است و تمام تلاش خود را می کنیم تا کشتی گیران خوبی را به عرصه ملی معرفی کنیم.

بویری با تشکر از ریاست فدراسیون کشتی گفت: واقعا در این دو ساله کشتی متحول شده و فدراسیون کشتی در همه ی زمینه ها گام های بزرگی برداشته است.

وی ادامه داد: امکاناتی که برای تیم های ملی مهیا شده بسیار بی نظیر است ضمن اینکه رئیس فدراسیون کشتی نیز از هر کمکی به کشتی گیران و مربیان دریغ نمی کند و تا جایی که توان دارد، تلاش خود را برای رفع مشکلات آن ها انجام داده است.

این مربی خوزستانی تصریح کرد: امسال رقابت های لیگ پس از چند سال با شکوه، کمیت و کیفیت بالایی برگزار شد در حالی که کشور در شرایط ویژه مبارزه با ویروس کرونا بود اما توانستیم لیگ خوبی را برگزار کنیم و این نشان دهنده توانایی بالای مسئولان فدراسیون کشتی است.

بویری در پایان خاطرنشان کرد: بنده و کل مجموعه سینا صنعت ایذه از اقدامات فدراسیون کشتی در این چند سال گذشته نهایت قدردانی را داریم و اطمینان داریم که کشتی در سال های آینده به نتایج درخشان تری دست خواهد یافت.


برچسب ها :