کشتی آلیش جام ارکینبایف- قرقیزستان

سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ 15:36
۵ بانوی ایرانی فینالیست شدند
بانوان کشتی آلیش کشورمان امروز در جام ارکینبایف به مصاف حریفان رفتند. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جام بین‌المللی ارکینبایف به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک در حال برگزاری است که تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان در این مسابقات حضور دارد.

نتایج مسابقات کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم، سپیده بابایی دور اول حریفی از قرقیزستان را با ضربه فنی شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در ادامه باز هم مقابل دیگر نماینده قرقیزستان ۷ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم فاطمه فتاحی در مبارزه نخست به مصاف حریف قزاقستان رفت که حریفش را ضربه فنی کرد. وی دور دوم در مصاف با نماینده قرقیزستان ۳ بر ۲ پیروز و فینالیست شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، محدثه حسینی دور اول استراحت داشت. وی دور دوم به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با نتیجه ۸ بر ۲ از سد حریف گذشت تا فینالیست شود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم ریحانه گیلانی بعد از یک دور استراحت، در مبارزه نخست حریفی از قرقیزستان را ۸ بر یک از پیش رو برداشت تا راهی دیدار پایانی شود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که مریم احمدی نماینده کشورمان در این وزن است. وی دور اول با نماینده میزبان روبه‌رو شد که حریفش را ضربه فنی کرد. احمدی در ادامه در مصاف با کشتی‌گیر اوکراین ۹ بر ۳ پیروز شد اما در دیدار بعدی نتیجه را با ضربه فنی مقابل نماینده قرقیزستان واگذار کرد.

در وزن ۷۵+ کیلوگرم هانیه عاشوری هم به صورت دوره‌ای با حریفان رقابت می‌کند. وی در کشتی اول به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با نتیجه ۱۱ بر ۴ به برتری رسید. عاشوری در مبارزه دوم مقابل حریفی از اوکراین پیش بود که با مصدومیت حریف، نماینده کشورمان برنده شد. عاشوری برای کسب مدال طلا یک کشتی دیگر پیش رو دارد.


برچسب ها :