صبح امروز و با حضور روسای فدراسیون های ایران و عراق

سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ 13:04
تفاهم نامه همکاری مشترک به امضاء رسید
تفاهم نامه همکاری مشترک بین فدراسیون های ایران و عراق صبح امروز و با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و شعلان عبدالکاظم رئیس فدراسیون کشتی عراق در بغداد به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی پیش از امضای این تفاهم نامه از میزبانی خوب و مناسب کشور عراق از کاروان کشتی آزاد ایران به جهت در اختیار قراردادن امکانات ورزشی از جمله سالن کشتی، سالن بدنسازی، پیست دو و میدانی و هتل و تغذیه و پذیرایی و ترانسفر مناسب قدردانی کرد.

در ادامه دو طرف تفاهم نامه همکاری مشترک را به امضاء رساندند که در آن فدراسیون کشتی عراق از ایران برای استفاده از پتانسیل بالای کشتی ایران در جهان درخواست کمک و یاری کرده است.

از جمله مفاد این تفاهم نامه حضور کشتی گیران مستعد عراقی در اردوهای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در تمامی رده های سنی، اعزام مربیان ایرانی به جهت استعدادیابی و آموزش کشتی گیران عراقی و همچنین استفاده از مربیان ایرانی برای تیم های عراقی بود.

همچنین حضور تیم های عراق در مسابقات بین المللی ایران و اردوهای تدارکاتی و زیارتی تیم های ملی کشتی ایران در عراق نیز از دیگر موارد مطرح شده در این تفاهم نامه است.



گالری تصاویر

برچسب ها :