اظهار نظر دارنده طلای المپیک در سنگین وزن کشتی آزاد در مورد کشتی ایران

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ 19:47
گیبل استیونسون: ایران قهرمانان بزرگی دارد
گیبل استیونسون ، دارنده مدال طلای وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو که از او بعنوان نابغه کشتی آزاد آمریکا یاد می‌کنند گفت: ایران، قهرمانان بزرگی دارد و من مشتاقانه در انتظار یک مسابقه با امیرحسین زارع هستم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی،  او در واکنش به این سوال که دلیل اشتیاق و کری‌ خوانی‌‌اش برای قهرمان ما امیرحسین زارع درمسابقه دوستانه‌ای که قرار است در بهمن ماه سال جاری در تگزاس میان کشتی‌گیران آزادکار ایرانی و آمریکایی برگزار شود چیست؟ گفت: زارع رقیب بزرگی است، ایران همیشه در هرمسابقه بهترین کشتی‌گیران و قهرمانانش را به میدان می‌آورد و قطعا از بهرین رقیب‌ها هستند. من این را می دانم که حمایت طرفداران و هواداران ایرانی واقعا باورنکردنی و شگفت انگیز است.

وی افزود: ایرانی‌ها زمانی نیز که من را در صفحات مجازی‌ام دنبال می‌کنند، پیام های محبت آمیزی برایم‌ میفرستند. تمام علاقیه ای که آنها به من دارند را می‌بینم. این واکنش‌ها خیلی معنا دارد و برایم ارزشمند است.

این پدیده کشتی آزاد آمریکا در پایان خاطرنشان کرد: مشتاقانه منتظر یک مسابقه کشتی خوب و جذاب با امیرحسین زارع هستم، در المپیک توکیو یک دیدار کوتاه با او داشتم، وی رفتار خیلی خوبی با من داشت و خیلی دوستانه با من برخورد و احوالپرسی کرد. من برای مردم ایران و زارع آرزوی سلامتی دارم.

گفت‌وگو از: خانم بخشی



برچسب ها :