صبح امروز و با حضور در کمپ تیم های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی (همراه با فیلم و گزارش تصویری)

شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ 15:35
خانواده معظم شهید مرتضی عبداللهی مهمان فدراسیون کشتی بودند
خانواده معزز و معظم کشتی گیر شهید والامقام مهندس مرتضی عبداللهی صبح امروز به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور در محل کمپ تیم های ملی با رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این دیدار خانواده این شهید (پدر، مادر و برادر) گرانقدر مدافع حرم، بازدیدی را از محل کمپ تیم های ملی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و خانه های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده داشتند.

علیرضا دبیر در این دیدار ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه برای پیشبرد کارهایمان از ائمه اطهار به ویژه سرور زنان عالم مدد می گیریم و این را باید بگویم که همه ما مدیون خون شهداء هستیم و باید دین خود را به آن ها به هر نحوی ادا کنیم تصریح کرد: سعی کردیم که با جمع آوری عکس شهدای کشتی گیر و نصب آن در محل خانه های کشتی، قدم کوچکی را در بزرگداشت مقام این شهدای والامقام داشته باشیم.

وی افزود: اعتقاد دارم که شهیدان زنده هستند و ناظر بر اعمال ما و با دعای خیر این شهداء تیم های ما در میادین مختلف افتخارآفرین می شوند.

دبیر خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که میزبان خانواده محترم شهید کشتی گیر مهندس مرتضی عبداللهی هستم و عکس این شهید بزرگوار نیز در کنار سایر عکس های شهدای کشتی گیر در خانه کشتی صدرزاده نصب شده است. ضمن اینکه فدراسیون ما میزبان یک شهید گمنام دفاع مقدس است که کشتی گیران، پیش از حضور در مسابقات با حضور بر سر مزار این شهید والامقام از وی و سایر شهدا مدد می گیرند.

در ادامه سردار مصطفی عبداللهی پدر شهید، ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی فدراسیون گفت: در این چند سال گذشته خانه های کشتی به نحو بسیار مطلوبی بازسازی و تجهیز شده و یکی از افتخارات کشتی و کشور ما این خانه های کشتی با این امکانات عالی است.

مادر بزرگوار شهید نیز گفت: خوشحالم که در فدراسیون کشتی حضور دارم و از زحماتی که شما برای کشتی می کشید قدردانی می کنم و انشاء اله که در آینده نیز به همین صورت موفق باشید.


در ادامه فیلمی از تشییع پیکر این شهید والامقام و صحبت های پدر بزرگوار شهید قابل مشاهده است:




گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون