جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ 21:25
نفراتی که در فینال قهرمانی کشور کشتی نگرفتند، از انتخابی جام تختی شروع کنند
محمد بنا گفت: نفراتی که در فینال رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور حضور نیافتند، می باید از رقابت های انتخابی جام تختی کار خود را شروع کنند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، با بیان این مطلب افزود: متأسفانه شاهد بودیم که برخی از کشتی گیران در دیدار فینال رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه ی انتخابی تیم ملی کشتی نگرفتند.

وی ادامه داد: برای کادر فنی بسیار مهم بود که عملکرد کشتی گیران را نیز در دیدار فینال بررسی کند که برخی از کشتی گیران از حضور در دیدار فینال به هر دلیلی سر باز زدند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: یک شانس دیگر برای این نفرات درنظر می گیریم و به آن ها مجوز شرکت در رقابت های انتخابی جام تختی را می دهیم تا در صورت موفقیت در این مسابقات، مجوز حضور در جام تختی و ادامه کار در چرخه ی انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و رقابت های جهانی صربستان را بدست آورند.

بنا در پایان خاطرنشان کرد: اگر چنین اتفاقاتی از سوی کشتی گیری در مراحل بعدی چرخه ی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بیافتد، حتما آن کشتی گیر از چرخه ی انتخابی تیم ملی خارج و شانسی برای حضور در مسابقات پیش رو را نخواهد داشت.


برچسب ها :