رئیس هیئت کشتی استان سیستان و بلوچستان:

شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ 11:18
از همه لحاظ آماده برگزاری مسابقات به بهترین نحو هستیم
نبی دهمرده گفت: از همه لحاظ آماده برگزاری مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور به میزبانی استان سیستان و بلوچستان هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه ی انتخابی تیم ملی طی روزهای 23 تا 25 آذرماه در سالن امام علی (ع) شهر زاهدان برگزار می شود، نبی دهمرده رئیس هیئت کشتی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد آمادگی برگزاری این مسابقات گفت:  برای میزبانی از این مسابقات همه شرایط را به بهترین نحو در نظر گرفته ایم. سالن امام علی (ع) را به بهترین شرایط خود رسانده ایم. این سالن میزبان مسابقات بین المللی ووشو و قهرمانی کشور بوکس بوده است و تمامی رقابت های مهمی که استان میزبان بوده است را در این سالن برگزار کرده اند.
وی افزود: برای اسکان کشتی گیران تعداد 250 نفر را در مجتمع آموزش و پرورش که به بخش خصوصی واگذار شده بود در نظر گرفته ایم  و از امکانات اداره کل ورزش و جوانان نیز استفاده خواهیم کرد. برای اسکان هئیت اجرایی و داوران و غیره هم از اداره های دولتی استفاده خواهیم کرد و با راه آهن و هلال احمر و اداره کل راهداری استان و ادارات دیگر هم کمک گرفته ایم.
دهمرده گفت: از زمانی که من رئیس هئیت شده ام این اولین باری است که میزبان مسابقات بوده ایم و با صدا و سیما جلساتی داشته ایم که برای پخش زنده آن آمادگی کامل را داشته باشند.
دهمرده در پایان گفت: از روز اولی که به هیئت آمده ام قرار شد که برای 4 سالی که هستم پتانسیل خودم و گروهم را پای کار بیاورم تا هدف گذاری و نتیجه مطلوب را کسب کنیم . کشتی سیستان و بلوچستان باید در این مسابقات به کل کشور معرفی شود. قرار بود که ما میزبان مسابقات فرنگی نوجوانان شویم ولی رئیس فدراسیون گفتند شما میزبان بزرگسالان شوید و ما هم این فرصت عالی را برای خود درنظر گرفته ایم.


برچسب ها :