سرپرست تیم های ملی کشتی بانوان:

شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ 10:32
به دنبال حفظ آمادگی کشتی گیران هستیم
اگر نیاز باشد مسابقات انتخابی برگزار می کنیم
مونا میرزایی سرپرست تیم های ملی کشتی بانوان گفت: فدراسیون کشتی به دنبال حفظ بانوان ملی پوش آلیش کار است.

مونا میرزایی سرپرست تیم های ملی کشتی بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: امسال برای اولین بار اردوی ما حدود یک هفته در سالن زنده یاد توفیق جهانبخت برگزار شد، البته ما پیش از این نیز قصد برگزاری اردو را داشتیم اما به دلیل شرایط حاد کرونا و ابتلای برخی از ملی پوشان، اردوی ما لغو شد.

وی ادامه داد: البته ما در طول سال با ملی پوشان در تماس هستیم، به آن ها برنامه تمرینی می دهیم و از نحوه تمرینات و میزان آمادگی آن ها اطلاعات لازم را داریم.

میرزایی در مورد مسابقات تیم ملی کشتی آلیش بانوان گفت: با توجه به شیوع کرونا حدود دو سالی است که مسابقات قهرمانی جهان و آسیا و حتی تورنمنت های بین المللی این رشته لغو شده است اما امیدواریم که با فروکش کردن شیوع کرونا بتوانیم در آینده در مسابقات بین المللی حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: البته قرار است در اواخر آذرماه جام ارکینبایف در قرقیزستان برگزار شود که منتظر دعوتنامه ی آن هستیم.

سرپرست تیم ملی کشتی آلیش بانوان در مورد آمادگی ملی پوشان تصریح کرد: بانوان آلیش کار انگیزه بسیار بالایی دارند و تمام تلاش خود را برای حفظ آمادگی جسمانی و فنی انجام می دهند. البته در این دوره از اردو از ملی پوشان تست های تخصصی آمادگی جسمانی و شاخص توده بدنی و ... نیز گرفته شد.

وی افزود: البته در این اردو برخی از کشتی گیران نسبت به سایر کشتی گیران عمکرد بهتری داشتند که اگر نیاز باشد برای اینکه بتوانیم بهترین نتایج را در مسابقات پیش رو بگیریم، رقابت های انتخابی را برگزار خواهیم کرد.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد با توجه به اینکه تیم بانوان در مسابقات جهانی قبل عنوان قهرمانی خود را از آن خود کرده است: اگر مسابقات قرقیزستان برگزار شود دو مرحله دیگر اردو را در دستور کار داریم و قطعا به این مسابقات اعزام خواهیم شد، تا در صورت اعلام زمان رقابت های قهرمانی آسیا و جهان در سال آینده، بتوانیم با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام شویم.



برچسب ها :