پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ 14:36
برگزاری لیگ در این شرایط فقط هنر فدراسیون بود
حسن حسین زاده گفت: برگزاری لیگ با این کیفیت و در این شرایط فقط هنر فدراسیون بود.

حسن حسین زاده سرمربی تیم کشتی فرنگی فولادین ذوب آمل که به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر سال 1400 جام یادگار امام (ره) صعود کرده است در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: برای اجرای چرخه انتخابی تیم ملی کشتی، برگزاری لیگ لازم بود.

وی ادامه داد: لیگ هم از لحاظ مالی و از لحاظ رشد استعداد کشتی گیران لازم است و آنهایی که نمی توانند به تورنمنت ها بروند، در این مسابقات فرصت این را دارند که خود را نشان دهند.

مربی اسبق تیم ملی جوانان تصریح کرد: این هنر فدراسیون است که لیگ را دوباره به راه انداخت. بعد از مدتها لیگی داریم که در کشتی فرنگی 16 تیم حاضر می شوند و در این شرایط سخت کرونایی فدراسیون به خوبی لیگ را برگزار کرد.

وی افزود: کاش شرایط طوری بود که لیگ در مدت زمان بیشتری برگزار می شد.  در این زمان کم کار مربی سخت تر شده چون باید کشتی گیر را در زمان کوتاهی در بهترین شرایط ایده آل نگه دارد. 

حسین زاده در پایان گفت: تمام کشتی گیران خود را در اختیار نداشتیم چون در گیر مسابقات ارتش های جهان و امیدهای جهان بودند اما به امید خدا در فینال می توانیم از تمامی مهره ها استفاده کرده و قهرمان لیگ شویم.


برچسب ها :