کامران قاسم‌پور:

سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ 10:44
خوشحالم که اولین مدال جهانی خود را به سینه زدم
هدفم کسب مدال در المپیک است
کامران قاسم پور گفت: خدا را شاکرم که توانستم در این دوره از رقابت‌ها نمایش خوبی داشته باشم و مزد زحمات و تمرینات سختی که در این سال‌ها کشیدم را به نوعی بگیرم و امیدوارم توانسته باشم برای لحظه‌ای دل هموطنان، هم استانی‌ها و همشهریانم را شاد کنم.

کامران قاسم پور دارنده مدال طلای وزن 92 کیلوگرم رقابت های جهانی نروژ در گفت و گو با روابط عممومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: سال‌هاست که در سطح اول کشتی کشورمان به رقابت می‌پردازم، اما متاسفانه فرصت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را پیدا نکرده بودم و خوشحالم که توانستم در وزن جدید به مسابقات جهانی اعزام شده و اولین مدالم از این رقابت‌ها را به سینه بزنم. سقف آرزوهای من در همین یک مدال خلاصه نمی‌شود و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا به تعداد مدال‌هایم در رقابت‌های قهرمانی جهان اضافه کنم و در نهایت بتوانم مدال خوش‌رنگی از مسابقات المپیک را هم به سینه بزنم.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: حریفان سرسختی در این رقابت‌ها به روی تشک آمدند که در صدر همه آن‌ها جیدن کاکس آمریکایی و کوربان‌اف روسی قرار داشتند که خوشبختانه توانستم با آنالیز درستی که کادرفنی از نحوه مبارزات آن‌ها به دستم دادند، دقیقا به گونه‌ای مبارزه کنم که نتیجه کشتی را به نفع خودم به پایان برسانم. خوشبختانه تمرینات علمی و هدفمندی که در دستور کار کادرفنی قرار داشت باعث شد تا در روز مسابقات به خوبی و به موقع به فرم ایده‌آل برسم و بتوانم مقابل حریفان به برتری برسم.

قاسم‌پور در پایان خاطرنشان کرد: من اهل روستاهای شهرستان جویبار هستم و هر چه دارم از دعای خیر مردم و پدر و مادرم است. از مردم خوب کشورم، هم استانی‌ها و همه جویباری‌ها ممنونم که همواره عاشقانه کشتی را دنبال و از کشتی‌گیران حمایت می‌کنند. امیدوارم با کسب این مدال دل همه آن‌ها را شاد کرده باشم و لبخند را بر لبان آن‌ها نشانده باشم.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون