بهروز حضرتی پور:

شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ 10:31
در مسابقات جهانی همیشه تک چهره ها، خوب هستند
بهروز حضرتی پور گفت: در رقابت های جهانی همیشه تک چهره ها، خوب هستند.

بهروز حضرتی پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی قبل از اعزام به مسابقات جهانی نروژ در خصوص اردوهای برگزار شده در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی تصریح کرد: تمامی کشتی‌گیران شرایط خوبی دارند همه سعی و تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم آنها را برای مسابقات جهانی آماده کنیم. عملکرد خیلی خوبی در اردوها داشتیم و می‌خواهیم این عملکرد خوبمان را به مسابقات جهانی هم ببریم و در آنجا هم عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به اینکه از مسابقات المپیک برگشتیم سه دوره اردو برگزار کردیم همه ی این اردوها شرایط خوبی داشتند اردوی دوم به خوبی برگزار شد الان هم در اردوی آخر هستیم فردا هم آخرین روز اردو برگزار می‌شود و مستقیم به فرودگاه می‌رویم و بامداد روز دوازدهم مهر راهی نروژ محلبرگزاری مسابقات جهانی خواهیم شد.

وی در خصوص مسابقات جهانی گفت: تفاوت این مسابقات با المپیک این است که تعداد شرکت کننده ها بیشتر خواهد بود اگر در قرعه کشی اول و دوم قرعه مناسبی به نام کشتی گیران مان بیفتد آنها می‌توانند نتایج بهتری در ادامه کار کسب کنند البته برای کسی که برای مدال می‌جنگد مهم نیست که چه قرعه ای به نامش بیفتد هر کسی می‌خواهد مدال بگیرد باید بهترین و سخت‌ترین سعی و تلاش خود را بکند تا بتوانند نتیجه بگیرد کشتی‌گیران تیم ملی جوان هستند و جوانان همیشه می‌توانند خود را به خوبی نشان بدهند.

حضرتی پور در خصوص کشتی‌گیران حاضر در مسابقات جهانی نروژ گفت: کشورهایی که در کشتی فرنگی حرفی برای گفتن دارند کشورهای روسیه گرجستان ترکیه و آذربایجان و مجارستان هستند که همیشه در سطح اول کشتی فرنگی حرف داشتند و می‌توانستند برای کشتی‌گیران ما رقیبان خوبی باشند، البته در مسابقات فرنگی همیشه تک چهره های خوبی مثل کشتی گیران دانمارک و فرانسه هم وجود دارند که می‌توانند مقابل کشتی‌گیران کشورمان خودی نشان بدهند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای بهتربن نتیجه به نروژ می رویم.  باید از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که بهترین شرایط را برای اردوها فراهم کردند.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد