محمدرضا مختاری:

سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ 10:35
برای حضور در رقابت های جهانی در یازده مرحله اردو حاضر بودم
مرحله آخر اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در رقابت های جهانی نروژ از امروز در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

محمدرضا مختاری نماینده وزن 72 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی نروژ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، در خصوص اردوهای تیم ملی و شرایط خود  گفت: هر دو مرحله گذشته تمرینات بسیار خوبی بود البته این مرحله از اردو مرحله یازدهمی است که من در اردوهای تیم ملی شرکت می‌کنم چون قبل از المپیک هم در اختیار کادر فنی بودم و در تمامی اردوها حضور داشتم.
وی افزود: شرایط اردوها بسیار خوب است کمپ تمرینی بسیار خوبی داریم و برنامه کادرفنی هم عالی است تا بتوانیم خودمان را بیشتر برای مسابقات جهانی نروژ آماده کنیم.

مختاری در خصوص مسابقات جهانی نروژ گفت: تمرینات خود را با هماهنگی کادر فنی انجام می دهم و بهترین تمرینات خود را برگزار می کنیم. فیلم همه حریفانم را نگاه می‌کنم و روی نقاط قوت و ضعف خود و حریفانم بسیار دقت می کنم. انگیزه بالایی برای این مسابقات دارم و فقط برای اولی می روم چون می توانم قهرمان شوم، حریفان اصلی من نمایندگانی از کشورهای گرجستان ارمنستان و روسیه هستند و می توانم از بین آنها به مقام اولی برسم.

وی در خصوص حضور مربیان سازنده در اردوهای تیم ملی گفت: حضور مربی سازنده که از نوجوانی با کشتی‌گیر خود بوده و تا تیم ملی وی را همراهی کرده می‌تواند برای ساخته شدن این کشتی‌گیر بسیار مفید باشد و حضور چنین مربیانی نشان می‌دهد که چراغ کشتی همیشه روشن خواهد بود و باعث پیشرفت کشتی و کشتی گیر خواهد بود. این مربیان سازنده می توانند در کنار کادر فنی بهترین تجربیات را کسب کند و این تجربیات را بعدها در اختیار باشگاه‌های خود در شهرستان‌ها بگذارند تا آن‌ها بتوانند همینطور پی‌درپی به تیم‌های ملی راه پیدا کند.

مختاری در خصوص مسابقات لیگ برتر که قرار است بعد از مسابقات جهانی نروژ برگزار شود گفت: هنوز هیچ فکری برای مسابقات لیگ نکردم و با هیچ باشگاهی صحبت نکردم قرار است که تمام تمرکزم را روی مسابقات جهانی بگذارم و اگر خدا بخواهد بعد از مسابقات جهانی برای لیگ هم فکرهایی در سر دارم.


برچسب ها :