میثم دلخانی:

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ 09:06
روی نقاط ضعف و قوت خود کار می کنم
کادر فنی تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می دهند
میثم دلخانی گفت: برای حضور در رقابت های جهانی اردوهای خوبی را برگزار کرده ایم.

میثم دلخانی عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 63 کیلوگرم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: بلافاصله پس از رقابت های المپیک، اردوها برای شرکت در مسابقات جهانی از اواخر مردادماه آغاز شده و ما هم اکنون در حال برگزاری دومین مرحله از تمرینات هستیم.

وی ادامه داد: البته تمرینات ما پیش از المپیک نیز به صورت منظم و با برنامه پیش رفت و از آمادگی نسبی بریا حضصور در رقابت های جهانی برخوداریم که امیدوارم در  مدت کمتر از یک ماه مانده به رقابت های جهانی نروژ به به اوج آمادگی خود برسیم.

وی ادامه داد: من سعی می کنم در اردوها بیشتر روی نقاط ضعف و قوت خودم کار کنم و البته از آنالیز حریفان احتمالی ام در مسابقات جهانی غافل نخواهم شد. هنوز اسامی تیم ها در این مسابقات اعلام نشده ولی اصلی ترین رقبای من از روسیه، ژاپن و گرجستان هستند.

دلخانی در مورد کادر فنی تیم های ملی کشتی گفت: از آقای بنا و تمامی مربیان تشکر می کنم چرا که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می دهند و من هم تمام هدف و تلاشم ایناست که در این رقابت ها به مدال طلا دست یابم چراکه در دوره گذشته پنجم شدم اما  این دوره قصد دارم جبران زحمات مربیان خود را بکنم.

وی در مورد دعوت از مربیان سازنده در اردوها گفت: حضور مربیان سازنده بسیار تاثیر گذار است چون وقتی در اردو هستند علاوه بر اینکه به کشتی گیران خودشان کمک می کنند می توانند سایر کشتی گیران نیز کمک کنند.

فرنگی کار .ز 63 کیلوگرم کشورمان در مورد مسابقات انتخابی گفت: من در تمامی مراحل انتخابی کشتی گرفتم. در لیگ و مسابقات آسیایی و جام وهبی امره حضور داشتم و باید بگویم که سرباز تیم ملی هستم و هرجا کادر فنی صلاح بداند کشتی خواهم گرفت.

دلخانی در مورد مسابقات لیگ برتر که قرار است پس از مسابقات جهانی برگزار شود گفت: لیگ تنها منبع درآمد کشتی گیران است و حتما به دنبال این هستم که در لیگ کشتی بگیرم. تاکنون با تیم خاصی صحبت نکرده ام البته قرار بود شیراز در لیگ تیم داشته باشد که متاسفانه انصراف داد و من هم سعی می کنم با تیمی قرارداد ببندم که بهترین قرارداد را با کشتی گیر داشته باشد.


برچسب ها :