رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام ایوانوویچ- صربستان

شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ 19:06
امید آرامی، علی ارسلان و علی اکبر یوسفی به دیدار فینال راه یافتند
رضایی در دیدار رده بندی
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام لیوبومیر ایوانوویچ از صبح امروز (شنبه) و در 10 وزن در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات که به مدت یک روز برگزار می شود به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که به صورت دوره ای و با حضور 5 نفر برگزار می شود، محمدهادی شعبانی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر سابولیک لوسونچ از صربستان را مغلوب کرد و در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 مقابل امین صفرشایف از روسیه مغلوب شد. وی در دور سوم با نتیجه 6 بر 4 ویکتور ودیرینکوف از روسیه را شکست داد.پویا دادمرز نیز در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر مقابل ویکتور ودیرینکوف از روسیه به پیروزی رسید و در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 امین صفرشایف از روسیه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه 9 بر صفر سابولیک لوسونچ از صربستان را مغلوب کرد. نمایندگان کشورمان در دور چهارم به مصاف هم می روند.

در وزن 60 کیلوگرم که با حضور 6 کشتی گیر و در دو گروه 3 نفره به صورت دوره ای برگزار می شود، امید آرامی در گروه در دور نخست با توجه به حاضر نشدن حریف مقابل کایریاکوس زورناتسیدیس از یونان به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 2 از سد انور الاخیاروف از روسیه گذشت و بعنوان نفر اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت. آرامی در این مرحله مقابل کریستین کچسکمتی از مجارستان با نتیجه 7 بر یک به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف انور الاخیاروف از روسیه می رود.

در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی با توجه به حاضر نشدن حریف یونانی به دور دوم راه یافت. در همین وزن علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 3 بر 3 مقابل جامبولات لوکایف از روسیه پیروز شد. محمدجواد رضایی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر علیرضا نجاتی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مقابل نظیر عبداله یف از روسیه با نتیجه 5 بر 3 مغلوب و به دیدار رده بندی رفت. رضایی در دیدار رده بندی مقابل اصلان ویسایتوف از روسیه قرار می گیرد. نجاتی نیز با توجه به راه نیافتن رضایی به دیدار فینال حذف شد.

در وزن 72 کلیوگرم علی ارسلان در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر گوران سریماچ از صربستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر مقابل روبرت فریتچ از مجارستان به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ارسلان در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر الکسا ارسکی از صبرستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی با استانیسلاو زایتسیف از روسیه کشتی می گیرد.

در وزن 77 کیلوگرم که با حضور 7 شرکت کننده و در دو گروه 4 و 3 نفره برگزار می شود، امین کاویانی نژاد در دور نخست مقابل الکسا ایلیچ از صربستان با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 3 سرگئی استپانوف از روسیه را مغلوب کرد. کاویانی نژاد در دور بعد مقابل رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه با نتیجه 7 بر 2 مغلوب شد. و بعنوان نفر دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ابوزید مانتسیگوف از روسیه با نتیجه 5 بر 1 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. کاویانی نژاد در دیدار رده بندی نیز با نتیجه 12 بر صفر مقابل تاماس لوای از مجارستان مغلوب و پنجم شد.

در وزن 87 کیلوگرم مهدی ابراهیمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر 7 مغلوب زارکو دیچکوف از صربستان شد و با توجه به شکست حریفش در دور بعدی، ابراهیمی نیز حذف شد.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور نخست با نتیجه 5 بر 1 و ضربه فنی والدان زیوکوویچ از صربستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 1 از سد ویتالی شور از روسیه  گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یوسفی در این مرحله زورابی گدخوری از روسیه را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد و راهی دیدار فینال شد. وی در این مرحله به مصاف داریوس ویتک از مجارستان می رود.
 


برچسب ها :