دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ 08:59
حضور مربیان سازنده در اردو هم برای کشتی گیر و هم برای مربی مفید است
مربی سازنده استان فارس گفت: حضور مربیان سازنده در اردوهای تیم های ملی هم برای کشتی گیران و هم برای مربیان مفید است.

رحیم گیوی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، در خصوص تمرینات آماده سازی این تیم برای رقابت های جهانی نروژ گفت: تمرینات متفاوتی در حال برگزاری است، کشتی گیران المپیکی به دلیل خستگی که از مسابقات داشتند تمریناتی را به جهت ریکاوری را انجام می دهند اما تمرینات برای سایر کشتی گیران پرفشار است و در این دو هفته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم تا کشتی گیران، آمادگی لازم را برای حضور در رقابت های بین المللی صربستان و جهانی نروژ داشته باشند.

گیوی افزود: شرایط خانه ی کشتی صدرزاده بسیار مطلوب است و کشتی گیران می توانند در آرامش کامل و با در اختیار داشتن امکانات لازم تمرینات خود را انجام دهند.

وی در مورد حضور تیم منتخب کشتی در رقابت های بین المللی صربستان ادامه داد: 11 شهریورماه با 8 کشتی گیر راهی صربستان می شویم. آنطور که در خبرها آمده تیم روسیه نیز با 22 فرنگی کار راهی این مسابقات می شود و در میان آن ها مدال آوران المپیک و جهان نیز حضور دارند که دیدار کشتی گیران ما با نمایندگان روس می تواند محک بسیار خوب و جدی برای آن ها باشد.

گیوی در مورد دعوت از مربیان سازنده به اردوهای تیم ملی گفت: این موضوع تاثیر به سزایی دارد و و از نظر روحی هم برای کشتی گیر و هم برای مربی مفید است چون رابطه خوب و صمیمانه ای بین کشتی گیری که با مربی خود از سن نوجوانی تا الان تمرین کرده، وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین حضور در اردوهای تیم های ملی یک تجربه ی عالی برای مربیان سازنده خواهد بود.

 گیوی در پایان در مورد وضعیت کشتی استان فارس گفت: کشتی استان فارس هم در مسابقات اخیر جوانان یک مدال طلا و یک مدال برنز داشت و هم در نفرات اعزامی به رقابت های نروژ 4 یا 5 نفر از استان فارس خواهیم داشت که امیدوارم همه ی آنها با خوشرنگ ترین مدال از این رقابت ها به کشور  بازگردند.


برچسب ها :