روس ها با 22 کشتی گیر در رقابت های بین الملی صربستان شرکت می کنند

یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ 08:49
حضور رومن ولاسوف، داویت چاکوتادزه، استپان ماریانیان و ابوزید مانستیگوف
تیم کشتی فرنگی روسیه پیش از حضور در رقابت های جهانی نروژ، در رقابت های بین المللی صربستان شرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی جام ایوانوویچ در حالی روز شنبه 13 شهریورماه در در کشور صربستان برگزار می شود که روس ها قصد دارند با 22 کشتی گیر در این مسابقات به میدان بروند.

 رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک، داویت چاکوتادزه دارنده مدال طلای المپیک، استپان ماریانیان دارنده مدال های طلا، نقره و برنز جهان و ابوزید مانستیگوف دارنده مدال طلای جهان از جمله کشتی گیران مطرحی هستند در این رقابت ها حضور خواهند یافت.

کوگیاشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه در مورد ترکیب این تیم در رقابت های جهانی نروژ گفت: کشتی گیرانی که در المپیک حضور داشته اند در مسابقات صربستان حضور نخواهند یافت، اما این بدان معنا نیست که این کشتی گیران در نروژ  به میدان نخواهند رفت و موسی اولویف تمایل خود را برای حضور در نروژ اعلام کرده است و سایر المپیکی ها نیز هم اکنون در اردو هستند.

وی ادامه داد: در صربستان قصد داریم در برخی از اوزان تا 4 کشتی گیر را محک بزنیم و پس از آن در مورد نتایج بدست آمده و عملکرد کشتی گیران در صربستان تصمیم گیری می کنیم تا ببینیم نفرات شرکت کننده در توکیو واجد شرایط حضور در رقابت های جهانی خواهند بود یا نه.


برچسب ها :