سعید میرزاشفیع:

پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ 17:30
همیشه دوست داشتم روزی به اسم کشتی داشته باشیم
سعید میرزا شفیع گفت: 20 سال به دنبال این بودم که روز تولد آقا تختی به اسم روز کشتی و روز آشتی جامعه کشتی باشد.

سعید میرزاشفیع کارشناس و گزارشگر قدیمی کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد مراسم روز کشتی گفت: از مسئولین فدراسیون کشتی به دلیل برگزاری مراسم بزرگداشت روز کشتی سپاسگزارم.

وی ادامه داد: ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و به خصوص کشتی که ورزش اول ما است و الگوی بزرگی به نام غلامرضا تختی را داریم و همیشه به وی می بالیدیم.

میرزاشفیع تصریح کرد: سالیان سال برگزاری مراسم روز 17 دی ماه سالروز درگذشت آقا تختی مورد توجه مسئولین ورزش کشور بود. اما من آرزو داشتم که به جای سالمرگ آقا تختی روز تولد ایشان را جشن بگیریم.

وی ادامه داد: 20 سال تلاش کردم تا اینکه خوشبختانه این موضوع پیگیری و در فدراسیون آقای خادم تحقق پیدا کرد. تا روز میلاد آقا تختی، روزی برای ورزش و منش پهلوانی باشد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش ما به این روز احتیاج داشت تا نسل های مختلف با هم آشنا بشوند. و زیر یک سقف باشند. کشتی می تواند به عنوان الگو بانی این کار باشد و پهلوانی را ترویج بدهد. امروز که نود و یکمین سالگرد تولد آقا تختی است فدراسیون کشتی این برنامه را برگزار کرد و البته ما باید 365 روز سال را به این فکر باشیم و پهلوانی را ترویج دهیم و به یاد پهلوانی های آقا تختی همیشه با هم باشیم.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون