سعید اسماعیلی:

دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ 13:52
با اشتباه خودم طلای جهان از دستم پرید
سعید اسماعیلی ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان معتقد است که آسان ترین حریفش در فینال جهانی کشتی گیر روس بود اما او با یک اشتباه مدال طلا را با نقره عوض کرده است.

سعید اسماعیلی ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم جوانان کشتی فرنگی پس از کسب مدال نقره جهان در روسیه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، گفت: در فینال اصلا خوب کشتی نگرفتم و کشتی از دستم در آمد، این در حالی بود که راحت می توانستم حریفم را شکست دهم اما قسمت بود که دوم شوم و نقره گرفتم. خدا را شکر می کنم و امیدوارم که بتوانم در مسابقات بعدی جبران کنم.

اسماعیلی که به شدت از باخت در فینال ناراحت بود، افزود: در گروه سختی قرار داشتم و در این گروه بهترین ها را شکست دادم و کشتی فینال آسان ترین حریفم بود که با اشتباه خودم نتیجه را واگذار کردم و به همین خاطر خیلی ناراحت بودم.

وی افزود: جهانی روسیه تجربه ای شد که در مسابقات بعدی در فینال دیگر اشتباهاتم را تکرار نکنم و با حساسیت بیشتری کشتی بگیرم و عجله نکنم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه اولین تجربه اش در رده جوانان بود، خاطر نشان کرد: طلای نوجوانان جهان و آسیا را دارم و امسال اولین حضورم در رده جوانان بود و دو سال دیگر هم در این رده کشتی می گیرم و امیدوارم سال آینده جبران کنم و طلا بگیرم.

نایب قهرمان جوانان جهان در وزن 60 کیلوگرم، با اشاره به سختی هایی که برای حضور در جهانی جوانان کشیده است، افزود: تمرینات خیلی خوبی داشتیم و نزدیک به 6، 7 ماه در اردو بودیم و مربیان و کادر فنی زحمات زیادی برای ما کشیدند و از آنها تشکر می کنم، همچنین از حمزه ازقش و محمد ارقش و برادران کاکاحاجی مربیان خودم که واقعا در این چند سال برای موفقیت من تلاش کردند، قدردانی می کنم.


اسماعیلی در پایان با اشاره به هدف بزرگش در کشتی، گفت: هدفم برای آینده مانند تمام ورزشکاران، مدال طلای المپیک و جهان است که برای آن تلاش می کنم. البته باید تلاشم را بیشتر کنم تا بتوانم نتیجه بهتری بگیرم.


برچسب ها :