ایمان محمدی:

یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ 12:26
یک اشتباه رنگ مدالم را عوض کرد
ایمان محمدی ملی پوش وزن 63 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان معتقد است که اگر در مبارزه با کشتی گیر روسی، اشتباه نمی کرد، الان به جای برنز جوانان جهان، طلا گرفته بود.

ایمان محمدی ملی پوش وزن 63 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان پس از کسب مدال برنز جهان، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: سطح مسابقات خیلی بالا بود، به هر حال رقابت های جهانی بود و همه کشورها با تمام قدرت می آیند که عنوان قهرمانی را در هر وزن کسب کنند و ما در تیم ایران هم غیر از این هدفی نداشتیم ولی آن طوری که می خواستم نشد و در مبارزه ای که با کشتی گیر روسی داشتم با یک اشتباه، کشتی از دستم خارج شد و حریفم برنده شد.

محمدی افزود: باز هم خدا را شکر می کنم که دست خالی برنگشتم و توانستم مدال برنز را به دست بیاورم. در کل اما نتیجه آن چیزی که می خواستم نبود ولی خوشحالم که حداقل برنز را گرفتم. امیدوارم عصر امروز هم بقیه بچه ها مدال خوبی کسب کنند و در رده تیمی جوانان جهان هم روی سکو برویم.

دارنده مدال برنز وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان جهان خاطرنشان کرد: هدفم طلا بود و مطمئنا خیلی راحت می توانستم به آن برسم ولی با اشتباهی که انجام دادم، مدال از دستم رفت.

محمدی با اشاره به تجربه ای که از جهانی جوانان در روسیه گرفته است، تاکید کرد: تجربه خیلی خوبی بود که باید از آن برای مسابقات بعدی درس بگیرم و اشتباهاتی که در جهانی جوانان داشتم را تکرار نکنم.

وی با بیان اینکه هدف بعدی اش درخشش در امیدهای جهان است، اظهار داشت: سعی می کنم برای مسابقات امیدهای جهان که آبان ماه برگزار می شود جزو تیم اعزامی باشم و ناکامی که در جهانی جوانان برای کسب مدال طلا داشتم را در رده امیدها جبران کنم و خوش رنگ ترین مدال را بگیرم.

محمدی در پایان گفت: از همه اعضای کادر فنی تیم جوانان و آقای عبدی سرپرست تیم که شبانه روزی در اردوهای تیم ملی برایمان زحمت کشیدند تشکر می کنم.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما