رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان- روسیه

شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ 14:13
سعید اسماعیلی و مرتضی الغوثی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
حذف سهرابی
رقابت های مقدماتی پنج دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، از صبح امروز (شنبه) در شهر اوفا روسیه در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات صبح سعید اسماعیلی در وزن 60 کیلوگرم و مرتضی الغوثی در وزن 97 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور اول با نتیجه 2 بر 2  ادموند نازاریان قهرمان بزرگسالان اروپا از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل مرت ایلبارس از ترکیه به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اسماعیلی در این مرحله با نتیجه 7 بر 4 از سد نورسلطان بازاربایف از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اسماعیلی در این مرحله به مصاف ارسلان بک سلیم اف از لهستان می رود.

در وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب دین کوشکار از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، سهرابی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی در دور اول مقابل اوگنی بایدوسوف از روسیه با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.
 
در وزن 82 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه 9 بر 5 و ضربه فنی فارس قالی از مصر را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل مارسل استرکنبورگ از هلند با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 97 کیلوگرم مرتضی الغوثی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مقابل ایگناس بوکاسکاس از لیتوانی به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به با نتیجه 2 بر 1 هایک خلویان از ارمنستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف پاول حلینچوک از بلاروس می رود.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق بعد از ظهر امروز برگزار می شود.

 


برچسب ها :