امیرحسین فیروزپور:

پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ 12:27
طلای جوانان جهان حس متفاوت تری نسبت به طلای نوجوانان جهان داشت
میر حسین فیروزپور کشتی گیر وزن 86 کیلوی تیم جوانان که مدال طلای نوجوانان جهان را هم در کارنامه اش دارد، پس از قهرمانی در جهانی روسیه گفت: قهرمانی در رده جوانان سخت تر از نوجوانان است و ارزش بیشتری برای من دارد.

امیر حسین فیروزپور کشتی گیر وزن 86 کیلوی ایران پس از کسب مدال طلای جهانی جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: با زحمات کادر فنی و کشتی های خوب توانستم اول شوم. قهرمانی در جهان همیشه احساس خوبی دارد، برای دومین بار بود که این حس را تجربه می کردم.

فیروزپور افزود: پس از اینکه در جهانی نوجوانان قهرمان شده بودم، این بار هم توانستم در جهانی جوانان، طلا بگیرم. در روسیه طبق برنامه هایی که کادر فنی و مربیان تیم به ما دادند، پیش رفتیم و کشتی گرفتیم تا این موفقیت به دست بیاید.

فیروزپور درباره مقایسه طلای جوانان با نوجوانان جهان، افزود: البته دو رقابت نوجوانان و جوانان خیلی تفاوت دارد، در رده نوجوانان، سن مان کمتر بود اما در جوانان کار خیلی سخت تر است و قهرمانی در این رده با ارزش تر است.

دارنده مدال طلای جوانان جهان در وزن 86 کیلوگرم با اشاره به زحمات پدرش، اظهار داشت: از 7 سالگی کشتی را شروع کردم و پدرم باعث شد که این ورزش را انتخاب کنم و این مدال را مدیون زحمات پدر و مادرم هستم که تا امروز برای موفقیتم کشیده اند.

فیروزپور درباره برنامه آینده اش هم گفت: فعلا که می خواهم که در وزن 86 کیلو بمانم و کشتی را در این وزن ادامه بدهم. دوست داشتم در پس از قهرمانی در جوانان جهان، به مسابقات جهانی بزرگسالان در نروژ بروم. اما در میادین دیگری که کادر فنی صلاح بدانند، شرکت خواهم کرد.


برچسب ها :