علی اکبرپور:

پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ 11:24
مدال طلا را به مادرم و کمربند قهرمانی را به پدرم تقدیم می کنم
علی اکبرپور پس از کسب مدال طلای سنگین وزن در جهانی جوانان در روسیه گفت: ممنون زحمات پدر و مادرم هستم و مدال طلا را به مادرم و کمربند قهرمانی را به پدرم تقدیم می کنم.

علی اکبرپور ملی پوش وزن 125 کیلوگرم تیم جوانان پس از قهرمانی در جهانی روسیه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: نام مسابقات جهانی مشخص است و همه تیم های دنیا با قدرت و برای اینکه پتانسیل شان را نشان دهند، به این مسابقات می آیند، جهانی جوانان روسیه هم از این قاعده مستثنا نبود و سطح بسیار بالایی را شاهد بودیم که سبب شده بود رقابت های سختی پیش رو داشته باشیم.

اکبرپور اظهار داشت: من به اذعان مربیان قرعه سختی داشتم اما توانستم با 4 برد، مدال طلا را به دست بیاورم و خدا را به خاطر این موفقیت شکر می کنم، موفقیتی که 8 سال برای آن زحمت کشیدم.

قهرمان جوانان جهان در وزن 125 کیلوگرم، افزود: کسب مدال طلا در جهانی واقعا حس توصیف نشدنی دارد، به خصوص که اولین رقابت بین المللی و برون مرزی بود که شرکت می کردم و خدا را شکر می کنم که توانستم یک مدال خوش رنگ برای مردم ایران به ارمغان بیاورم. امیدوارم این مدال پله ای برای کسب مدال در جهانی بزرگسالان و المپیک باشد.

اکبرپور با اشاره به افرادی که در این موفقیت نقش داشته اند،گفت: اول از همه از خانواده ام، پدر و مادرم و کادر فنی تشکر می کنم که زحمات زیادی برای من کشیدند و دست بوس آنها هستم، مدالم را به مادرم و کمربند قهرمانی را به پدرم تقدیم می کنم.

وی افزود: مربی سازنده و اولین مربی ام پدرم آقای مهدی اکبرپور است که یک تشکر ویژه و جداگانه از ایشان دارم و مدیونشان هستم.

دارنده مدال طلای سنگین وزن جوانان جهان، ادامه داد: ممنون کادر فنی و در راس آنها آقای محسن کاوه و مربی سنگین وزن ها آقای فردین معصومی و دیگر مربیان آقای حامد میرعمادیان، آقای احسان امینی و آقای آقاجانی هستم که 5 ماه در اردوها تلاش بسیاری برای موفقیت مان کردند و بالای سر تیم بودند.

اکبرپور در پایان گفت: امیدوارم با کسب این مدال ذره ای از زحمات کسانی که از بچگی تا امروز برای من زحمت کشیده اند را بتوانم جبران کنم.


برچسب ها :