مهدی حاجیلوئیان:

پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ 11:14
قدرت کشتی ایران را به رخ دنیا کشیدیم
 مهدی حاجیلوئیان ملی پوش وزن 92 کیلوگرم پس از کسب مدال نقره جهانی جوانان در روسیه گفت: با قهرمانی در جهانی جوانان، قدرت کشتی ایران را به جهانیان نشان دادیم.

مهدی حاجیلوئیان ملی پوش وزن 92 کیلوگرم کشورمان پس از کسب مدال نقره جهانی جوانان در روسیه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: پس از تورنمنت یاشاردوغو که امسال شرکت کردم، مسابقات جهانی جوانان در روسیه، دومین تجربه حضورم در رقابت های بین المللی بود که توانستم مدال نقره را کسب کنم.

حاجیلوئیان افزود: البته برای مدال طلا به جهانی روسیه آمده بودم، ان شاء الله با توجه به تجربه ای که در مسابقات جهانی به دست آوردم، تلاش می کنم که در رویدادهای بعدی در جوانان و بزرگسالان مدال طلا را به دست بیاورم.

نایب قهرمان جوانان جهان با اشاره به موفقیت تیمی در جهانی روسیه، اظهار داشت: در بخش تیمی توانستیم قهرمان شویم و قدرت کشتی ایران را به رخ همه بکشیم، به خصوص که این مسابقات در روسیه به عنوان یکی از مدعیان همیشگی کشتی دنیا برگزار می شد و به همین خاطر ارزش قهرمانی مان دوچندان شد.

حاجیلوئیان در پایان موفقیتش را نتیجه زحمات کادر فنی و خانواده اش بیان کرد و گفت: از کادر فنی، پدر و مادرم و تمام کسانی که برای من زحمت کشیده اند، تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم در رقابت های آینده با مدال های خوش رنگ تری آنها را خوشحال کنم و پرچم پر افتخار ایران را به اهتزاز در بیاورم.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون