مصطفی میرعمادیان:

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ 11:11
درخشش جوانان نوید خوبی برای آینده کشتی ایران است
مصطفی میرعمادیان مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: موفقیت های تیم جوانان در جهانی روسیه، یک نوید خوب را به کشتی ما داده که در آینده بتوانیم خللی که در برخی از اوزان داریم را با این جوانان پر کنیم.

مصطفی میرعمادیان مربی تیم ملی کشتی آزاد در جمع بندی رقابت های روز دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در روسیه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: در روز دوم، دو طلا توسط محمد نخودی و عرفان الهی کسب کردیم.

وی افزود: علی عبداللهی هم در یک کشتی حساس حریف موالدوی را شکست داد و مدال برنز را به دست آورد. حسن عبادی به دلیل ضرب خوردگی که از ناحیه زانو داشت، نتوانست توانایی هایش را نشان دهد ولی این ملی پوش می تواند از کشتی گیران آینده دار ما باشد.

میرعمادیان افزود: کسب دو طلا و یک برنز در پایان 5 وزن اول جوانان، یک نوید خوب را به کشتی ما داده که در آینده بتوانیم خللی که در برخی از اوزان داریم را با این جوانان پر کنیم و امیدواریم که این بچه ها در المپیک بعدی حضور موفقی داشته باشند.

مربی تیم کشتی آزاد جوانان خاطر نشان کرد: همین طور امروز در روز پایانی کشتی آزاد، چهار فینالیست داریم که امید داریم بتوانیم سه طلا کسب کنیم و با اقتدار قهرمانی را در خاک روسیه کسب کنیم و پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در بیاوریم.

میرعمادیان این موفقیت را حاصل ماه ها تلاش و اردو عنوان کرد و گفت: چهار ماه و نیم اردو و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و در اردوهای مختلفی در شهرهای تهران، همدان و کرمان داشتیم، تمرینات پرفشاری را در روزهای اول داشتیم تا بچه ها به آمادگی که مد نظر کادر فنی بود، برسند، اوج این آمادگی در اردوهای آخر بود که باعث شد ملی پوشان با بهترین شرایط روی تشک بروند.

وی جوانان را پشتوانه ای برای تیم بزرگسالان دانست و اظهار داشت: امیدوارم این بچه ها حفظ شوند، تعدادی از این بچه ها به جهانی نروژ اعزام می شوند و این خبر خوبی برای کشتی ایران است که بتوانیم با حضور جوانان در ترکیب بزرگسالان،تغییر نسل به خوبی صورت بگیرد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی