میرعمادیان:

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ 20:45
عملکرد مناسبی در روز نخست مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان داشتیم
مصطفی میرعمادیان گفت: عملکرد مناسبی در روز نخست مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان داشتیم، اما بعضی از شکست ها نیز بر اثر اشتباهات کشتی گیران بود.

مصطفی میرعمادیان مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در پایان رقابت های روز اول کشتی آزاد جوانان جهان در روسیه گفت: امروز 5 نفر از دلاوران جوان کشتی در روز اول مسابقات، کشتی های خوبی را ارائه دادند، دو نفر از بچه ها به فینال رسیدند و دو نفر از کشتی گیران ما هم به دیدار رده بندی راه پیدا کردند و کشتی گیر دیگر ما نیز رده هفتم تا هشتم را کسب خواهد کرد که از لحاظ امتیازی می تواند به ما تیم ما کمک کند.

میرعمادیان با اشاره به عملکرد فنی ملی پوشان اظهار داشت: امروز 20 کشتی گرفتیم که 17 برد و 3 شکست داشتیم که این نشان می دهد که مجموعه کار فنی تیم خوب بوده است و حتی می توانستیم به جای 2 فینالیست 4 فینالیست داشته باشیم، اما به هر حال اشتباهات در طبیعت جوانان است و حسن عبادی و علیرضا عبدالهی در عین برتری متاسفانه با اشتباهات کوچکی که داشتند از رسیدن به فینال بازماندند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان افزود: امیدواریم که فردا نیز مثل امروز پر قدرت ظاهر شویم و بتوانیم در دیدارهای فینال و رده بندی، بهترین نتیجه را بگیریم.

میرعمادیان درباره رقبای ایران در راه قهرمانی هم گفت: با توجه به مسابقاتی که امروز برگزار شد، رقابت نزدیکی با روسیه، ترکیه و آذربایجان داریم، آمریکا هم که یکی از مدعیان بود با عملکرد خوب بچه ها و پیروزی هایی که مقابل کشتی گیران آن ها بدست آمد، از گردونه مدعیان خارج شده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد ملی پوشان 5 وزن دوم که رقابت هایشان از صبح فردا آغاز می شود، خاطر نشان کرد: با امیدی که به عملکرد بچه های 5 وزن دوم داریم، امیدواریم که فردا بتوانیم، روس ها، ترک ها و آذربایجانی ها را هم جا بگذاریم و به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.


برچسب ها :