یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ 14:50
تیم جوانان برای انجام یک کار بزرگ به مسابقات جهانی روسیه آمده است
محسن کاوه گفت: ملی پوشان جوان آزادکار برای یک کار بزرگ به مسابقات جهانی روسیه آمده اند.

محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی درباره حضور تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان در شهر اوفای روسیه گفت: پس از یک سفر حدودا 15 ساعته، تیم عصر دیروز به شهر اوفا در روسیه رسید و امروز صبح هم اولین تمرین را در سالن تمرینی که برای تیم ها در نظر گرفته شده است، انجام داد.

کاوه با اشاره به شرایط میزبانی روسیه خاطر نشان کرد: متاسفانه میزبانی در بحث غذا و تغذیه مناسب رقابت هایی مانند قهرمانی جهان نیست ولی ما بچه ها را آماده کرده ایم و این مسائل در روحیه بچه ها تاثیری ندارد.

وی افزود: امروز صبح هم با آقای روزیف از اعضای هئیت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، صحبت کردیم و وی هم کمبودها را به میزبان گوشزد و خواستار رفع آن شد.
 
مدیر تیم های ملی کشتی آزاد درباره حریفان جوان حاضر در جهانی روسیه هم گفت: در بحث جوانان، نمی توانیم روی شرایط تیم ها تجزیه و تحلیل صد در صدی داشته باشیم، چون شناخت تیم ها با توجه به شرایط سنی که ترکیب ها هر دوره تغییر می کنند، ممکن نیست. ولی در رده تیمی، تیم هایی مثل آمریکا، روسیه و هند، مدعی هستند که رقابت اصلی مان با این تیم ها خواهد بود. در کنار این کشتی گیران، کشورهای ترکیه، گرجستان، ازبکستان، در برخی اوزان می توانند کشتی گیران خوبی داشته باشند.

کاوه گفت: با وجود این رقیبان، بچه ها را در مسابقات جهانی روسیه برای یک کار بزرگ آماده کرده ایم و امیدواریم از دل این تیم بتوانیم ملی پوشانی را به تیم بزرگسالان تزریق بکنیم و استارت کار آن ها از جهانی جوانان باشد.

وی افزود: در حال حاضر 4 تا 5 نفر از ملی پوشان جوان گزینه حضور در جهانی بزرگسالان در نروژ هستند و شانس ملی پوش شدن دارند.امیدواریم با نمایشی که بچه ها در این مسابقات دارند، درصد حضور جوانان در ترکیب تیم بزرگسالان در جهانی نروژ را بالا ببریم،.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع اگر در هر دوره از ترکیب جوانان، 70 تا 80 درصد ملی پوشان را به تیم بزرگسالان معرفی کنیم، کار خوبی را انجام داده ایم.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما