امیرحسین زارع: المپیک میدان بزرگی است

جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ 18:23
امیدوارم ذره ای دل مردم را شاد کرده باشم
امیر حسین زارع آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشورمان پس از کسب مدال برنز بازیهای المپیک ضمن تشکر از همه اعضای کادر فنی ابراز امیدواری کرد که با این مدال دل مردم را شاد کرده باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، امیر حسین زارع ضمن بیان این مطلب افزود : خدا رو شکر می کنم که از این مسابقات دست خالی برنگشتم و امیدوارم توانسته باشم ذره ای از زحمات همه عزیزانی را که برای من زحمت کشیده اند را جبران کنم  و دل مردم ایران را کمی شاد کرده باشم که در این ایام بسیار سختی کشیدند.

وی خاطر نشان کرد:المپیک میدان بزرگی است،  بخصوص برای من که نخستین تجربه ام بود ولی حتی در این میدان بزرگ هم می توانستم بهتر از این ظاهر شوم وحتما اگر توفیق حضور در المپیک های بعدی را داشتم با نتیجه بهتری از تشک خارج خواهم شد و برای مردم عزیز کشورم خوشرنگ ترین مدال را بدست خواهم آورد.

وی در ادامه افزود: من پیش از این هم با گنو پتریاشولی که قهرمان بزرگی است کشتی گرفته و مسابقه را برده بودم. اینبار هم کشتی را جلو بودم و تنها با یک غفلت چند امتیاز از دست دادم و نتوانستم در میانه کشتی برگردم ولی امیدوارم که رنگ مدال آینده من طلایی باشد.

وی در پاسخ به میزان توانایی و تکنیک حریف آمریکایی که قهرمان سنگین وزن شد، اظهار داشت: خیلی کشتی گیر خوبی بود و من از قبل او را می شناختم و بسیار دوست داشتم تا با این قهرمان کشتی بگیرم و دقیقا از تکنیک های این کشتی گیر شناخت داشتم ولی نشد که در فینال با هم مبارزه کنیم و امیدوارم در آینده نزدیک این اتفاق بیافتد.

وی در ادامه بار  دیگر از مردم ایران به خصوص از همشهریانش تشکر کرد و افزود : همه مردم برای موفقیت ما در سراسر ایران دعا کردند که بدون حمایت و دعای خیر آنها  ما هرگز موفق نمی شدیم و من مدالم را تقدیم مردم کردم مردمی که در این ایام و با وجود این بیماری، روزگاری سختی را می گذرانند و بسیاری از بزرگان این سرزمین را ما بخاطر کرونا از دست دادیم.  امیدوارم زودتر این ویروس تمام شود و ما هم توانسته باشیم ذره ای دل مردم را شاد کرده باشیم .

وی در پاسخ به کسب مدال نقره حسن یزدانی و اینکه نقره او آیا روی روحیه باقی نفرات تاثیر منفی گذاشته گفت: حسن یزدانی سردار تیم ما بود و این نتیجه همه ما را غافلگیر کرد، همه چیز در رقابت دیروز این پهلوان، خوب پیش می رفت و تقریبا کشتی را برده بود ولی شاید خواست خدا نبود ولی امیدوارم حسن آقا که برای ما سمبل ممارست، پیشتکار و اراده است به عنوان یک الگو برای همه ما حقش را پس بگیرد.

وی در پایان گفت: از تمامی اعضای کادر فنی و به خصوص رئیس فدراسیون بخاطر حضور پر رنگشان و حمایت های همیشگیشان و همچنین خانواده و دوستانم تشکر می کنم.


برچسب ها :