به مدت 5 روز و به میزبانی استان ایلام (همراه با گزارش تصویری)

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ 19:45
کلاس استاژ و کنترل مربیان کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
کلاس استاژ و کنترل مربیان استان ایلام در شهر ایلام به مدت 5 روز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، کامبیر مرادی رئیس انستیتو کشتی در مورد این کلاس گفت: در این دوره در دو بخش آزاد و فرنگی 60 نفر شرکت کرده بودند که در 5 روز دوره استاژ شامل تست های آمادگی جسمانی، آموزش های تئوری و آموزش های عملی و آزمون شفاهی و عملی گرفته شد.
وی ادامه داد: در پایان نفرات شرکت کننده می بایست80 ساعت دوره کارآموزی را زیر نظر مربیان امین استان و مورد تأیید فدراسیون بگذرانند و پس از آن یک دوره کنترل یک روزه برگزار می شود و کسانی که شرایط مربیگری داشته باشند می توانند به مربیان کشور اضافه شوند.
مرادی گفت: در این دوره 5 روزه، کنترل مربیان آزاد و فرنگی استان توسط مسعود مصطفی جوکار در بخش آزاد و محسن سوریان در بخش فرنگی بعنان مدرسین انستیتو کشتی، انجام شد.
وی ادامه داد: 120 مربی در این دوره کنترل شدند و با توجه به شرایطی که از قبل اعلام شده بود 70 نفر به دلایل مختلف از جمله غیبت در کلاس کنترل، عدم بار فنی، تیپ بدنی و یا آمادگی جسمانی نامناسب، امتیاز لازم را نیاوردند و غیر فعال شدند.
رئیس انستیتو کشتی خاطرنشان کرد: در این کلاس استاژ و کنترل به مربیانی که اجرای فن و فن بیان خوب داشتند جوایزی از طرف انستیتو کشتی اهداء شد و حدود 40 نفر از پتانسیل ها و استعدادهای نونهال و خردسال با مربیان سازنده در این دوره دعوت شدند و از طرف فدراسیون کشتی هدایایی به آن ها اهدا و از مربیان سازنده تقدیر و تشکر شد. 


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون