اخباری از کشتی استان خوزستان

سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ 11:37
نخستین سمینار رؤسای هیئت های کشتی برگزار شد
نخستین سمینار رؤسای هیئت های کشتی شهرستان های استان خوزستان دیروز در محل مجتمع رفاهی الغدیر اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه پس از خوش آمدگویی احمد عبدالخانی رئیس هیئت کشتی ضمن آرزوی موفقیت برای نماینده کشتی فرنگی و مربیان خوزستان در بازیهای المپیک و تشکر ویژه از اردوان صاحب سرپرست اسبق هیئت کشتی و سیدحسین مرعشیان رئیس پیشین این هیئت، خواستار تفاهم و یکدلی بیش از پیش جامعه کشتی استان خوزستان شد.

پس از آن نیز از سوی امید احمدی دبیر هیئت کشتی استان آمار و عملکرد سه ماهه کشتی استان به سمع و نظر حاضرین در جلسه رسید.

در ادامه جلسه  که با حضور عبدالرسول ممتازان رئیس اسبق و خوشنام هیئت کشتی خوزستان به عنوان میهمان اختصاصی و عضو هیئت رئیسه تشکیل شد، ممتازان ضمن تبریک به هیئت جدید کشتی خوزستان و حمایت خاص از ورزش کشتی، آمادگی خود را جهت همه گونه همکاری در پیشبرد برنامه های هیئت کشتی اعلام نمود و در پایان هم مراتب تشکر و قدردانی خود را از اقدامات هیئت استان در مدت کوتاه سپری شده با توجه تنگناهای اقتصادی موجود و عدم تخصیص بودجه مناسب، بیان نمود.

در این جلسه کلیه رؤسای هیئت های کشتی سراسر استان موارد پیشنهادی مربوط به شهرستانهای خود را در حضور حاضرین در جلسه اعلام نمودند.

در پایان این جلسه از کلیه رؤسای هیئت های کشتی حاضر در جلسه و مدعوین با اهداء هدایایی توسط برزو احمدی عضو پرتلاش هیئت رئیسه  عبدالخانی رئیس هیئت کشتی استان و افراسیاب احمدی مشاور هیئت کشتی خوزستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون