اخباری از کشتی استان قم

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ 17:22
اجرای طرح تحول کشتی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم
در ادامه عملیاتی کردن سرفصل‌های سند چشم‌انداز کشتی قم قمست عمده‌ی از آن با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم عملیاتی خواهد شد.

به گزارش کمیته روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ هادی علیایی رئیس هیئت کشتی استان قم با تأیید این خبر گفت: جلسه ای را با مسئولین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار کردیم

وی ادامه داد: آنچه در سرفصل‌هایی از سند چشم انداز هیات کشتی قم آمده، برای اجرای آن براستی از توان خود هیات کشتی خارج بوده و نگاه حمایت فراسازمانی سازمانی را می‌طلبد که در این بین شهرداری نقش اساسی و پر رنگی دارد.

علیایی گفت: بر همین اساس در دیدار امروز با مسئولین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بررسی و هماهنگی جهت راه اندازی سالن ورزشی کشتی در ورزشگاه شهید غلامپور قم به عمل آمد و امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی آن باشیم.

رئیس هیات کشتی استان قم ادامه داد: برگزاری طرح «جشنواره کشوری و استانی استعدادیابی کشتی قم» در قالب رقابت‌های لیگ در دو رشته آزاد و فرنگی مختص رده سنی نونهالان با اهدا جوایز نقدی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تداوم خواهد یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم تبلیغات محیزطی در مورد علیرضا نجاتی نماینده استان قم در المپیک توکیو انجام خواهد شد.


برچسب ها :