اخباری از کشتی استان مازندران

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ 17:16
پخش برنامه تلویزیونی سکوی افتخار از شبکه تبرستان
انعقاد تفاهم نامه همکاری با هیئت کشتی استان اردبیل
پس از رایزنی های انجام شده توسط فدراسیون کشتی و پیگیری های هیئت کشتی استان مازندران برنامه تلویزیونی تخصصی کشتی "سکوی افتخار" از سیمای مازندران پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در جلسه ای که با حضور هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و عسکری محمدیان رئیس هیئت کشتی استان مازندران برگزار شد، در مورد پخش برنامه تخصصی کشتی از سیمای مازندران گفت و گو بعمل آمد.

ابراهیمی در این دیدار گفت: برای سه حوزه ورزش، امنیت و سلامت اهمیت زیادی قائل هستم و ورزشکاران رسانه ملی را خانه خود بدانند. مازندران پایتخت کشتی کشور و حتی ایران است و باید با بهترین کیفیت برنامه سکوی افتخار اجرایی شود.

رنگرز نیز تصریح کرد: ۱۰ ورزشکار مازندرانی در کاروان المپیک حضور دارند که ۶ ورزشکار  و یک مربی از کشتی هستند. برنامه تلویزیونی اختصاصی کشتی مطالبه جدی ورزش دوستان استان بود و اجرایی شدن آن قابل تقدیر است.

عسکری محمدیان نیز گفت: خانواده ها در سخت ترین شرایط اقتصادی فرزندان خود را در ورزش کشتی حمایت می‌کنند که نیاز است مسولان به اندازه کافی به این موضوع توجه کنند.

عقد تفاهم نامه بین هیات کشتی استان مازندران و استان اردبیل دیگر خبر کشتی استان مازندران و اردبیل است.

عبدالرضا اقبال رئیس هیات کشتی استان اردبیل و عسکری محمدیان رییس هیات کشتی مازندران  تفاهم‌نامه همکاری بین دو هیات امضا کردند.
برگزاری اردوهای مشترک، دعوت در رقابت‌های چند جانبه و اعزام مربی بمنظور دانش افزایی از مفاد این تفاهم‌نامه است.


گالری تصاویر

برچسب ها :