پس از دعوت فدراسیون کشتی از مفاخر کشتی ایران

یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ 13:26
علیرضا رضایی ظهر امروز در اردوی تیم ملی کشتی آزاد حضور یافت
علیرضا رضایی ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در خانه کشتی شهید صدرزاده در جمع ملی پوشان آزادکار حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پس از دعوت فدراسیون کشتی از مفاخر کشتی ایران برای حضور در اردوهای تیم های ملی کشتی، علیرضا رضایی دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان، طلای بازی های آسیایی، 2 مدال طلا، 2 نقره و برنز آسیا و نایب رئیس اسبق فدراسیون، مدیر، سرمربی و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ظهر امروز (یکشنبه) در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان حضور یافت.

در ابتدای این دیدار علیرضا دبیر ضمن خیرمقدم به رضایی گفت: حضور قهرمانان جهان و المپیک در اردوهای تیم های ملی مغتنم است و باعث انگیزه کشتی گیران و کادر فنی می شود.

وی ادامه داد: باید از تمامی تجربیات این عزیزان به نحو احسن استفاده شود و از شما کشتی گیران می خواهم که از دانش و اندوخته ی گرانقدر و بی نظیر قهرمانان و سرمایه های کشتی ایران استفاده کامل و لازم را ببرید.

در ادامه رضایی با اشاره به اهمیت کسب مدال در المپیک گفت: بعنوان یک کشتی گیر و یک مربی که در رده های سنی مختلف کار کرده ام در درجه ی اول از شما می خواهم که به مرز خودباوری برسید.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به خودباوری باید موفقیت را در خودتان ببینید و خودتان را قبول کنید و به مربیانتان نیز ایمان داشته باشید، چراکه شما هیچ چیزی از دیگران کم ندارید.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی با توجه به افتخاراتی که در میادین بزرگ کسب کرده، چشم امید مردم در ورزش است و امیدوارم که با بهترین نتایج ممکن از مسابقات المپیک بازگردید.


برچسب ها :