محمدهادی ساروی:

جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ 10:47
امیدوارم کشتی فرنگی مازندران را صاحب دومین مدال طلای المپیک کنم
محمدهادی ساروی گفت: امیدوارم بتوانم کشتی فرنگی استان مازندران را صاحب دومین مدال طلای المپیک کنم.

محمد هادی ساروی نماینده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک توکیو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، گفت: حضور در اردوهای تیم ملی، کمک بسیار زیادی به من کرد تا بتوانم از لحاظ فنی و جسمانی به شرایط مطلوبی برسم.

وی ادامه داد: پس از اینکه تمرینات و مسابقات کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت 7 ماه تعطیل بود، از لحاظ جسمانی و فنی کمی افت کردیم اما در ادامه با دوراندیشی که از سوی فدراسیون کشتی انجام شد، توانستیم دوازده مرحله اردوی بسیار خوب را زیر نظر کادر فنی مجرب برگزار کنیم تا به یک آمادگی مطلوب برسیم.

ساروی در مورد عملکردش در چند ماه گذشته و مراحل انتخابی تیم ملی گفت: در ابتدا در انتخابی که برای مسابقات جهانی صربستان برگزار شد، عنوان نخست را کسب کردم و پس از آن که این مسابقات به صورت جام جهانی شد نیز با نظر کادر فنی راهی صربستان شدم.

وی ادامه داد: در رقابت های صربستان نیز با توجه به اینکه تازه تمرینات آماده سازی را شروع کرده بودم، با شکست نایب قهرمان جهان، موفق به کسب مدال برنز شدم، البته کشتی نزدیکی را نیز با قهرمان جهان از روسیه داشتم. پس از آن نیز پس از شرکت در مراحل مختلف اردویی، بعنوان نماینده ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشور قزاقستان به میدان رفتم که در آنجا نیز با نتایج عالی حریفان خود را از پش رو برداشتم و صاحب مدال طلا شدم.

ساروی تصریح کرد: با صلاحدید کادر فنی راهی جام پیت لاسینسکی لهستان شدم که خدا را شکر آنجا نیز با نتایج عالی حریفان خود را شکست دادم و به دیدار فینال راه یافتند و در دیدار فینال نیز مقابل مهدی بالی دیگر نماینده کشورمان صاحب پیروزی شدم.

دارنده مدال طلای آسیا در مورد شرایط آمادگی جسمانی و فنی اش گفت: خدا را شکر از لحاظ آمادگی جسمانی و فنی در شرایط خوبی به سر می برم و حضور در لهستان نیز خیلی به من کمک کرد تا آگاهی کاملی از شرایط خود بدست آورم.

ساروی با تقدیر از زحمات کادر فنی گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم و شرایط برگزاری اردوها نیز در دو خانه ی کشتی صدرزاده و هادی مطلوب است. حضور محمد بنا بعنوان پرافتخارترین مربی کشتی فرنگی ایران، انگیزه لازم را به ما می دهد که به خودباوری کامل رسیده و نهایت تلاش خود را برای کسب مدال طلا در المپیک انجام دهیم. البته در کنار این مرد بزرگ، مربیان دیگر نیز تمام تلاش خود را برای موفقیت ما می کنند و از زحمات آقای رسول جزینی مربی سنگین وزن های تیم های ملی نیز که تمرینات اختصاصی را برای ما درنظر می گیرد، تشکر می کنم.

این کشتی گیر اهل آمل استان مازندران در مورد اهداف پیش رویش گفت: اولین تجربه بزرگ من در رده ی سنی بزرگسالان، مسابقات جهانی قزاقستان بود که با توجه به کم تجربگی و جوان بودن، نتوانستم به نتایج دلخواه خود برسم. در حال حاضر این شانس را دارم که بعنوان دومین تجربه بزرگ خود در المپیک توکیو به میدان بروم و قصد دارم که از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را کرده و کشتی مازندران و آمل را پس از قاسم رضایی، صاحب دومین طلای المپیک کنم.

ساروی ادامه داد: کار من تازه شروع شده و امیدوارم که المپیک آغازی برای مدال آوری من در رده ی سنی بزرگسالان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ی ملی پوشان و کادر فنی، برای کسب موفقیت کشتی ایران در المپیک، نهایت تلاش خود را می کنند و امیدوارم با دعای خیر مردم و یاری خدا بتوانیم در این آوردگاه مهم، افتخارآفرین بوده و دل مردم را شاد کنیم.




برچسب ها :