طالب نعمت پور:

سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ 09:36
به مربیگری در کشتی علاقه مندم
امیدوارم بتوانم به کشتی کشور خدمت کنم
طالب نعمت پور گفت: به مربیگری در کشتی علاقه مندم و امیدوارم با حضور در کلاس مربیگری و طی مراحل مربوطه، در آینده ی نزدیک در خدمت کشتی کشور باشم.

طالب نعمت پور دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد حضورش در کلاس مربیگری ویژه قهرمانان کشتی گفت: با همت انستیتو کشتی، دیروز تعدادی از قهرمانان کشتی دور هم جمع شدند تا یک هم یک نشست فنی داشته و هم پیشنهاد و انتقادات خود را ارائه دهند تا در نهایت فدراسیون از تجارب آن ها برای پیشبرد کشتی استفاده کند.

وی در مورد حضور قهرمانان در عرصه مربیگری تصریح کرد: کشتی ورزشی است که اگر بخواهی در آن موفق شوید به معنای واقعی باید عاشق آن باشی و اگر علاقه نباشد کار به سختی انجام می شود.

وی ادامه داد: این قهرمانان سال های زیادی رنج و سختی را تحمل کرده اند تا به هدف خود که همان افتخارآفرینی برای مردم و کشور عزیز ایران است برسند و اگر  همان عشق و علاقه دوران قهرمانی را در عرصه مربیگری داشته باشند، می توانند موفق باشند.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی در مورد حرکت فدراسیون و انستیتو کشتی در جذب قهرمانان کشتی به مربیگری گفت: با حضور در کلاس مربیگری متوجه شدم که انستیتو و فدراسیون خیلی علاقه مند هستند که ورزشکاران و قهرمانان در عرصه مربیگری حضور پیدا کرده و تجارب خود را به نسل آینده انتقال دهند و به نظرم این نگاه فدراسیون جای قدردانی دارد.

وی در مورد کیفیت کلاس برگزار شده تصریح کرد: مطالب عنوان شده خیلی خوب و آموزنده بود و امیدواریم که هم انتقادات و هم پیشنهادات و هم چالش های فنی در این کلاس ها ادامه پیدا کند و قطعا این دست موضوعات باعث رشد و پیشرفت کشتی خواهد شد.

این فرنگی کار لرستانی در پایان در مورد برنام های آتی خود خاطرنشان کرد: به مربیگری علاقه دارم داریم و به امید خدا کلاس های مربیگری را طی می کنیم تا در آینده بتوانیم مثمر ثمر بوده و قهرمانان خوبی را تربیت کنیم.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 1)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز