دکتر نوبخت پس از بازدید از کمپ تمرینی تیم های ملی کشتی:

دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ 12:47
با منابع مالی مورد درخواست کشتی موافقت شد
کشتی نمادی از ورزش ایران در جهان است
معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه گفت: فدراسیون کشتی اقدام ارزشمندی در ساخت و تجهیز سالن های این رشته انجام داده و ما نیز پشتیبانی بودجه ای را از آن بعمل خواهیم آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد باقر نوبخت پس از بازدید از خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تمرینی تیم های ملی کشتی و حضور در اردوی کشتی فرنگی گفت: برای افتخار آفرینی در ورزش ایران به ویژه در کشتی حداقل دو اقدام لازم است. یکی برنامه‌ریزی و دیگری پشتیبانی مالی و بودجه‌ای که این برنامه ریزی از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک انجام می شود و دولت از مسیر سازمان برنامه ریزی و بودجه آنها را پشتیبانی می‌کند.

وی ادامه داد: اقدام فدراسیون کشتی در ساخت و تجهیز سالن های این رشته ارزشمند بود و  این بازدید برای تکمیل پشتیبانی بودجه‌ای این رشته به جهت موفقیت جوانان مستعد ایرانی در عرصه‌های جهانی بود و با منابع مالی مورد درخواست موافق شد تا شاهد نوعی شکوفایی استعدادها و خرسندی مردم از مدال آوری ورزشکاران باشیم.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: کشتی نمادی از ورزش ایران در جهان است  و رشته‌ای است که مردم و کشورمان در جهان به آن می بالند و قطعا توجه به این رشته اهمیت دارد. در دیدار با روسای فدراسیون های المپیکی به دنبال ایجاد عدالت برای اختصاص بودجه هستیم اما این عدالت به معنای مساوات نیست بلکه ظرفیت کشتی و فوتبال باید مورد توجه قرار بگیرد ولی به همه رشته ها نیز توجه داریم.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون