صبح امروز و با حضور رئیس فدراسیون کشتی (همراه با گزارش تصویری)

یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ 17:45
جلسه ی هماهنگی کادر های فنی تیم های ملی کشتی آزاد نوجوان و جوانان برگزار شد
دبیر: کشتی گیران را همانند فرزندان خود بدانید
بر روی موضوعات اخلاقی و فنی تمرکز کنید
جلسه ی هماهنگی کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در این نشست به نفرات حاضر گفت: محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد سعی کرده است که هماهنگی با هیئت های کشتی مربیانی را برای تیم های ملی درنظر بگیرد که در اردوهای تیم های ملی مثمر ثمر باشند و من از همکاری هیئت های کشتی استان ها در این زمینه قدردانی می کنم.

وی با اشاره با اینکه قهرمانی در رده های نوجوانان و جوانان مهم نیست، تصریح کرد: موضوعی که در رده های نوجوانان و جوانان مهم است این است بتوانید کشتی گیران را در دو بُعد اخلاقی و فنی آماده کنید.

رئیس فدراسیون کشتی با تأکید بر رعایت مسائل اخلاقی، اظهار داشت: اولین گام در این زمینه این است که خود شما بعنوان مربی، تمامی موارد اخلاقی را رعایت کنید، به آن اعتقاد داشته باشید و در اردوها یک الگوی اخلاقی برای کشتی گیر خود باشید، تا آن ها نیز موارد اخلاقی را رعایت کنند و این موضوع که این کشتی گیران نسل بعدی تیم های ملی را می سازند و باید انسان هایی با اخلاق و منش پهلوانی باشند از همه چیز مهمتر است.

دبیر در مورد مسائل فنی گفت: به دنبال قهرمانی تیم های نوجوانان و جوانان نباشید، به دنبال آن باشید که بتوانید تیم بزرگسالان را قوی کنید و برای ارتقاء فنی رده های پایه وقت بگذارید و تمام تلاش خود را بکنید.

وی ادامه داد: هر کشتی گیر نوجوانی که می بینید وزن کم می کند به یک وزن بالاتر ببرید چراکه اینکار خدمت به کشتی کشور است.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: هر کاری که برای فرزندان خود می خواهید انجام دهید، برای کشتی گیران انجام دهید و آنان را همانند فرزندان خود بدانید.


گالری تصاویر

برچسب ها :