شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ 14:33
پس از چندین سال میزبان رقابت های کشتی شدیم
کشتی مازندران حرف های زیادی برای گفتن دارد
عسکری محمدیان گفت: خوشبختانه پس از چندین سال، استان مازندران بار دیگر میزبان یک رقابت ها کشتی شد.

عسکری محمدیان رئیس هیئت کشتی استان مازندران و دارنده مدال های نقره کشتی آزاد المپیک و جهان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: به منظور حمایت از کشتی کشور و برنامه های فدراسیون کشتی، میزبانی رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان را قبول کردیم.

وی ادامه داد: البته این میزبانی برای استان مازندران که چندین سال میزبان رقابت های کشتی نبود بسیار اهمیت داشت، چراکه برگزاری مسابقات کشتی باعث پیشرفت کشتی خواهد شد.

محمدیان گفت: تمامی تلاش ما این بود که این رقابت ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود و حتی در زمانی که تعداد نفرات شرکت کننده از پیش بینی ما بیشتر شدند، خوابگاه های دیگری را برای اسکان آن ها درنظر گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه کشتی نوجوانان زیربنای کشتی محسوب می شود و رده ی بسیار با اهمیتی است گفت: برای اینکه نفرات ما در این رقابت ها حضور پیدا کنند، به هر ترتیبی بود رقابت های انتخابی را برگزار کردیم اما به نظر می رسید که برخی از استان ها بدون انتخابی نفرات خود را به این مسابقات آورده بودند.

رئیس هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: این بسیار مهم است که باشگاه های کشتی در این شرایط کرونا، فعالیت داشته باشند و هیئت کشتی استان ها می بایست با دریافت مجوزهای لازم حداقل چندین باشگاه را برای تمرینات نفرات اصلی خود باز نگه دارند.

محمدیان با تأکید بر اینکه مازندران مهد کشتی ایران محسوب می شود گفت: کشتی در استان مازندران حرف های بسیاری برای گفتن دارد اما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا از این پتانسیل بالا بتوانیم بهترین استفاده را ببریم و از جمله کارهای ما برای رسیدن به این هدف، برگزاری مسابقات درون استانی و میزبانی رقابت های کشوری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های زیادی برای کشتی استان داریم و اگر شرایط به دلیل ویروس کرونا برطرف شود اردوهای خود را برگزار خواهیم کرد. از سوی دیگر به دنبال میزبانی های بزرگتر هستیم چراکه استان مازندران حرف های زیادی برای گفتن دارد و می تواند با تعامل با فدراسیون، میزبان رقابت های مهم داخلی و بین المللی باشد.




برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد