دیدار رئیس فدراسیون کشتی با فرنگی کاران پیش از حضور در رقابت های گزینشی المپیک

پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ 13:05
علیرضا دبیر: در کشتی کسب سهمیه افتخار نیست
بنا: تیم خوبی داریم اما باید به خودباوری برسند
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در هتل محل اقامت تیم های حاضر در رقابت های گزینشی المپیک در کشور قزاقستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی با اعلام خسته نباشید و خداقوت به کشتی گیران و کادر فنی آن ها بابت زحماتی که در چند وقت گذشته متحمل شده اند گفت: المپیک مانند یک ستاره دنباله دار می ماند که دنباله اش کسب سهمیه المپیک است و کسی که می خواهد به ستاره برسد باید آن دنباله را رد کند.

وی ادامه داد: شاید برای برخی رشته های ورزشی کسب سهمیه افتخار باشد اما این موضوع در کشتی افتخار نیست و کسی که می خواهد مدال المپیک بگیرد نباید مسابقات گزینشی برایش سخت باشد.

دبیر تأکید کرد: گرفتن مدال در المپیک برای کشتی افتخار است. رقابت های گزینشی یک میدان تدارکاتی است و اگر قرار است کسی به المپیک برود و مدال نگیرد، بهتر است در گزینشی نیز سهمیه نگیرد.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: با تحمل تمامی سختی ها و کشیدن رنج ها و زحمت ها به اینجا آمده اید و تمام تلاش خود را انجام دهید تا با گرفتن سهمیه حضور در المپیک مردم را خوشحال کنید.

محمد بنا سرمربی تیم ملی نیز با اشاره به اینکه کشتی گیرانی که در اردوهای تیم ملی حضور دارند، نفرات خوب و آینده داری هستند تصریح کرد: ملی پوشان برای موفقیت فقط نیاز به خودباوری دارند و اگر به این مرحله برسند، قطعا در رقابت های پیش رو افتخارآفرین خواهند بود.


گالری تصاویر

برچسب ها :