دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ 21:12
رقابت های انتخابی در سنندج را برای کشتی به فال نیک می گیریم
تشنه بودن کشتی گیران برای حضور در مسابقات بسیار مشهود است
هادی عامل گفت: آماده بودن کشتی گیران و میزان استقبال آن ها از رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در سنندج، کم نظیر است.

هادی عامل پیشکسوت، کارشناس و گزارشگر کشتی کشور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مورد حال و هوای برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در سالن گلان شهر سنندج استان کردستان گفت: تشنه بودن کشتی گیران برای حضور در مسابقات بسیار مشهود است و آمادگی آن ها برای حضور در این رقابت ها نشان از این دارد که بار دیگر خون به رگ های کشتی وارد شد.

عامل ادامه داد: پیش از این فدراسیون تلاش کرده بود تا با برگزاری رقابت های لیگ و انتخابی تیم ملی نگذارد که کشتی از تب تاپ بیافتد اما پس از حدود 13 ماه که کشتی در سراسر کشور به حالت نیمه تعطیل درآمده بود، برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی در رده های نوجوانان و جوانان ذوق و شوق خاصی را در میان کشتی گیران رده های پایه به وجود آورده و رقابت های انتخابی در سنندج را برای کشتی به فال نیک می گیریم.

وی تصریح کرد: با هر کشتی گیر یا مربی که برخورد می کنیم، اشتیاق و خوشحالی آن ها برای شروع مجدد مسابقات کشتی و تمرینات مشهود است و امیدوارم که تیم های ما در رقابت های آسیایی و جهانی پیش رو موفق باشند.

این گزارشگر مطرح کشتی در مورد سطح میزبانی سنندج از این رقابت ها تصریح کرد: هیأت کشتی و مسئولان استان کردستان بسیار خوب کار کرده اند تا بتوانند شرایط را برای برگزاری این مسابقات که با حضور بیش از 400 کشتی گیر، مربی و داور در حال برگزاری است، مهیا کنند و استان کردستان پتانسیل این را دارد که از رقابت های بین المللی نیز میزبانی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مهمان نوازی مردم خونگرم کردستان سپاسگزارم و امیدوارم که برگزاری این مسابقات در این استان باعث شکوفایی دوباره کشتی در این منطقه از ایران عزیز باشد.


برچسب ها :