رئیس هیأت کشتی استان مرکزی:

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ 09:51
کشتی استان چندین سال از دو دستگی و حاشیه ها رنج برده
به دنبال ایجاد وحدت و همدلی هستم
ابوالقاسم ترکمان گفت: کشتی استان مرکزی در سال های گذشته از دو دستگی و حاشیه ها رنج برده است.

ابوالقاسم ترکمان رئیس هیئت کشتی استان مرکزی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: بعنوان فردی از جامعه ی کشتی و کسی که سال ها در کشتی کشور و استان مرکزی بوده ام، باید بگویم که کشتی این استان در چند سال گذشته از دو دستگی و حاشیه سازی ها رنج برده و این مسئله باعث شده تا نتوانیم پیشرفت کنیم.

وی ادامه افزود: همین موضوع باعث شده بود که انتخابات رئیس هیئت کشتی استان بارها به تعویق بیافتد که خوشبختانه این امر مهم اتفاق افتاد.

ترکمان که سابق حضور در تیم های ملی پایه را در کارنامه ی خود دارد تصریح کرد: اگر باز هم بخواهیم به خاطر مسائل جزئی و خودخواهی ها به این کار ادامه دهیم قطعا کشتی استان را نابود خواهیم کرد و معتقدم راهکار برون رفت از این مسئله ابتدا از خودگذشتی و پس از آن ایجاد همدلی و وحدت میان جامعه ی کشتی استان مرکزی خواهد بود.

وی در مورد زیرساخت های لازم برای توسعه کشتی استان گفت: خوشبختانه استان مرکزی از لحاظ زیرساخت در شرایط مناسبی قرار دارد و فقط باید بر روی دانش فنی مربیان و همچنین جذب خردسالان و نونهالان به کشتی کار کنیم.

ترکمان تصریح کرد: باند و باند بازی و اختلافات با اداره ورزش و جوانان باید پایان یابد چراکه کشتی این استان از این مورد ضربه خواهد خورد و قطعا حضور و هدف من برای از بین بردن این مسائل است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همین جا اعلام می کنم من در خدمت کشتی استانم و تمام هدفم از بین بردن کدورت ها و جمع کردن خانواده ی کشتی استان در کنار هم است و امیدوارم که جامعه ی کشتی استان نیز به من اعتماد کند و در این راه همراه من باشد.



برچسب ها :